Ik zie dat de topic Java runtime error voor Windows is opgelost. Ik heb echter Mac OS-X snow leopard.
De Apple update Java JRE nr3 geinstalleerd, en vanaf dat moment problemen met OOo 3.2.1.
Inderdaad; ik moet een JRE aanwijzen. Ik zou niet weten waar ik een JRE kan vinden op de Mac. Ik heb diverse folders (system, library, applications) geprobeerd, en OOo zegt telkens: daar is geen JRE.
Hoe dit op te lossen?
Alle hulp is welkom.
Sytze
Java runtime error op Apple Mac OS-X
Java runtime error op Apple Mac OS-X
OOo 3.2.1 for Mac OS-X Snow Leopard
Re: Java runtime error op Apple Mac OS-X
Bekend probleem, dat ook op het Engelse forum wordt besproken:
http://user.services.openoffice.org/en/ ... rd#p161442
OOo moet zelf alle JRE's op je computer opsporen en in een lijst zetten, en daaruit moet je er dan één kiezen. Er zit een bug in één versie van OOo, waardoor die bepaalde versies van Java niet herkent. Je kunt het eens met NeoOffice proberen, dat werkt volgens sommige gebruikers beter op de Apple dan OOo.
http://user.services.openoffice.org/en/ ... rd#p161442
OOo moet zelf alle JRE's op je computer opsporen en in een lijst zetten, en daaruit moet je er dan één kiezen. Er zit een bug in één versie van OOo, waardoor die bepaalde versies van Java niet herkent. Je kunt het eens met NeoOffice proberen, dat werkt volgens sommige gebruikers beter op de Apple dan OOo.
Op het engelse forum worden tal van oplossingen aangeboden, maar zo goed is mijn engels niet.
Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is? Thanx!
Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is? Thanx!
OpenOffice 3.2.1 op MacOS X 10.6.4
Een eenvoudige manier om het probleem te verhelpen is over te stappen op NeoOffice - daarin is het probleem al opgelost.
Super, heb NeoOffice net gedownload, doet het prima! Thanx! 
OpenOffice 3.2.1 op MacOS X 10.6.4
-
J.Rabbinge
Met een nieuwe versie OO.org 3.3 wordt dan het Java probleem opgelost ??
Groet J.Rabbinge
Groet J.Rabbinge
OpenOffice 3.2 met MacOS 10.6