Installatiefout 3.2.1 op Windows7/64 PC
-
Bas Stekelenburg
Installatiefout 3.2.1 op Windows7/64 PC
O.O. 3.2.0 gaat goed. Na enig proberen kon Nederlands en Hebreeuws (van rechts naar links!) foutloos door elkaar gebruikt worden.
Nu komt 3.2.1 langs en dat veroorzaakt een installatieprobleem in Microsoft Visual C++ (Zie schermkopie).
Het schijnt dat ik geen administrator-rechten heb, maar ik ben de enige gebruiker en (dus) administrator...
Hulp, al ligt het waarschijnlijk niet aan O.O. wordt zeer gewaardeerd.
Bas.
Nu komt 3.2.1 langs en dat veroorzaakt een installatieprobleem in Microsoft Visual C++ (Zie schermkopie).
Het schijnt dat ik geen administrator-rechten heb, maar ik ben de enige gebruiker en (dus) administrator...
Hulp, al ligt het waarschijnlijk niet aan O.O. wordt zeer gewaardeerd.
Bas.
Open Office 3.20 op Windows 7/64. Intel i7 computer, 12 GB RAM
Re: Installatiefout 3.2.1 op Windows7/64 PC
Welkom op het forum.
Probeer eens het installatieprogramma uit te voeren als administrator (rechtsklikken op het programmabestand, dan Uitvoeren als administrator kiezen).
Probeer eens het installatieprogramma uit te voeren als administrator (rechtsklikken op het programmabestand, dan Uitvoeren als administrator kiezen).
-
Bas Stekelenburg
Helaas, helpt niet.
Open Office 3.20 op Windows 7/64. Intel i7 computer, 12 GB RAM
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Is er al een oplossing gevonden?
Jan Haartman
Ik heb hetzelfde probleem. Is er al een oplossing gevonden?
Jan Haartman
OpenOffice 3.2.1
Windows 7
Windows 7
Blijkbaar als je vcredist_x86.exe download hier , zou het probleem van jou opgelost moeten zijn volgens de Engelse site

LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
-
dunnebacke
Hallo,
Ik heb vandaag ook openoffice.org.3.2.1 gedownload en kan het ook niet instaleren, alleen krijg ik een andeer foutmelding.
Bij deze foutmelding gaat wel een belletje rinkelen bij een ander programma wat ik wilde downloaden. Ik was ook enige gebruiker op mijn computer maar gek genoeg betekent dit niet dat je dan ook administrator bent.. ik heb een nieuwe gebruikersnaam als en voor de administrator moeten maken en toen lukte het.
Waarschijnlijk zijn jullie er inmiddels wel uit gekoemen maar misschien helpt het voor toekomstige problemen.
en stiekem hoop ik ook op tips hoe ik het succesvol kan instaleren. mijn foutmelding zegt, wanneer ik de setup wil starten (het uitvoeren en uitpakken van OOo_3.2.1_Win_x86_install-wJRE_nl doet niet zo veel alleen dat er een mapje komt met vanalles en nog wat waaronder een setup-pogramma wat dus niet werkt..), dat er al een setup-proces actief is.. wat niet het geval is, althans niet zichtbaar voor mij (de administrator) en ook zonder zichtbaar resultaat. Ook moet dit proces dan nu al een hele dag aan de gang zijn..
Alvast bedankt, hopelijk tot snel.
Met vriendelijke groet,
Masha
Ik heb vandaag ook openoffice.org.3.2.1 gedownload en kan het ook niet instaleren, alleen krijg ik een andeer foutmelding.
Bij deze foutmelding gaat wel een belletje rinkelen bij een ander programma wat ik wilde downloaden. Ik was ook enige gebruiker op mijn computer maar gek genoeg betekent dit niet dat je dan ook administrator bent.. ik heb een nieuwe gebruikersnaam als en voor de administrator moeten maken en toen lukte het.
Waarschijnlijk zijn jullie er inmiddels wel uit gekoemen maar misschien helpt het voor toekomstige problemen.
en stiekem hoop ik ook op tips hoe ik het succesvol kan instaleren. mijn foutmelding zegt, wanneer ik de setup wil starten (het uitvoeren en uitpakken van OOo_3.2.1_Win_x86_install-wJRE_nl doet niet zo veel alleen dat er een mapje komt met vanalles en nog wat waaronder een setup-pogramma wat dus niet werkt..), dat er al een setup-proces actief is.. wat niet het geval is, althans niet zichtbaar voor mij (de administrator) en ook zonder zichtbaar resultaat. Ook moet dit proces dan nu al een hele dag aan de gang zijn..
Alvast bedankt, hopelijk tot snel.
Met vriendelijke groet,
Masha
openoffice.org3.2.1
-
Hittjo Hummelen
Het ging altijd zo goed: met lettertype verandering naar hbhw of David of hebrew kon je een Hebreeuws woordje intypen, weliswaar van links naar rechts. Als ik nu David neem, dan krijg ik westers lettertype.
Ik heb ook al de Hebreeuwse oo geprobeerd te installeren, maar dat had geen effect, of ik deed iets fout.
Heeft iemand een goede beschrijving van wat je moet doen? eventueel met de Hebreeuwse woorden, die je moet indrukken bij installatie van het hebreeuwse oo installatie programma. (zo goed ben ik nou ook weer niet in het Hebreeuws)
alvast bedankt, Hittjo Hummelen
Ik heb ook al de Hebreeuwse oo geprobeerd te installeren, maar dat had geen effect, of ik deed iets fout.
Heeft iemand een goede beschrijving van wat je moet doen? eventueel met de Hebreeuwse woorden, die je moet indrukken bij installatie van het hebreeuwse oo installatie programma. (zo goed ben ik nou ook weer niet in het Hebreeuws)
alvast bedankt, Hittjo Hummelen
openoffice 4.1.0 Windows 7
Voor de weergave van niet-westerse lettertypen zoals Hebreeuws moet je bij Extra - Opties - Talen zijn, en daar Complexe tekst lay-out (CTL) aanvinken en dan Hebreeuws kiezen in de keuzelijst daarnaast. Dan nog kan het zijn dat de speciale fonts voor Hebreeuws dezelfde indeling hebben als de standaard fonts, zodat je voor de Hebreeuwse letters toch de aparte codes moet gebruiken, of een hulpprogramma om Hebreeuws te typen.