Goedendag,
Ik heb gisteren avond ook een bericht geplaats en nu kan ik het niet meer vinden. Sorry ik heb nieuw op jullie form pagina, misschien heb ik fout gemaakt.
Mijn bestuuring systeem is windows 7 en voorheen OOo_3.1.1_Win32Intel_install_wJRE_en-US ge installerd en het werkt daarna heb ik het afgehaald en wilde OOo_3.2.0_Win32Intel_install_wJRE_en-US installeren, maar het gaat niet meer.
Namelijk ;
tot uitpakken het gaat wel maar daarna hele systeem wordt als het erg traag wordt, uiteindelijk shutdown of restart moest ik doen..
Wie kan mijn helpen , alsvast bedankt
Installatie van open office
Installatie van open office
OOo_3.2.0_Win32Intel_install_wJRE_en-US
Windows 7
Windows 7
Re: Installatie van open office
Welkom op het forum. Van een eerste bericht is niets te vinden, mogelijk is er iets misgegaan bij het posten (misschien was de server te druk).
Er zijn meer mensen met problemen met 3.2.0 (zie b.v. hier), een mogelijke oplossing is de oude versie te verwijderen met Windows Installer CleanUp en daarna opnieuw te installeren.
Overigens hoef je in het onderschrift niet de naam van het installatiebestand te vermelden, het versienummer, liefst 3 cijfers, is voldoende.
Er zijn meer mensen met problemen met 3.2.0 (zie b.v. hier), een mogelijke oplossing is de oude versie te verwijderen met Windows Installer CleanUp en daarna opnieuw te installeren.
Overigens hoef je in het onderschrift niet de naam van het installatiebestand te vermelden, het versienummer, liefst 3 cijfers, is voldoende.
Re: Installatie van open office
Helaas nog steeds geen oplossing,
Afwachtend, dankt daarvoor
Afwachtend, dankt daarvoor
OOo_3.2.0_Win32Intel_install_wJRE_en-US
Windows 7
Windows 7