Ik heb een handig softwarepakketje voor het ontwerpen en printen van Avery etiketten gebruikt i.c.m. MS Word,
dat werkte goed......................
Inmiddels heb ik het officepakket van mijn PC verwijderd, maar bij herinstallatie
van Avery wizard 3.15 krijg ik de melding dat MS Word niet geinstalleerd is......
Is het toch mogelijk dit pakketje op een of andere manier met Open Office te gebruiken ?
Rinus
Avery wizard 3.15
Avery wizard 3.15
Openoffice 3.1 XP pro
Re: Avery wizard 3.15
Wat gemaakt is voor MS Office werkt zo goed als zeker niet voor andere pakketten, zeker niet wanneer het met macro's werkt. Maar bij Bestand - Nieuw - Etiketten wordt wel een flink aantal Avery-etiketten ondersteund.
Floris,floris v schreef:Wat gemaakt is voor MS Office werkt zo goed als zeker niet voor andere pakketten, zeker niet wanneer het met macro's werkt. Maar bij Bestand - Nieuw - Etiketten wordt wel een flink aantal Avery-etiketten ondersteund.
badankt voor je info....ik ga het op die manier proberen
Rinus
Openoffice 3.1 XP pro
Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.
Re: OPGELOST Avery wizard 3.15
Ik heb een handig softwarepakketje voor het ontwerpen en printen van Avery etiketten gebruikt i.c.m. MS Word,
Inmiddels heb ik het officepakket van mijn PC verwijderd, maar bij herinstallatie
van Avery wizard 3.15 krijg ik de melding dat MS Word niet geinstalleerd is......
Is het toch mogelijk dit pakketje op een of andere manier met Open Office te gebruiken ?
RinusOpenoffice 3.1 XP pro
RinusOpenoffice 3.1 XP pro
Openoffice 3.1 XP pro