Avery wizard 3.15

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
Rinus

Avery wizard 3.15

Bericht door Rinus »

Ik heb een handig softwarepakketje voor het ontwerpen en printen van Avery etiketten gebruikt i.c.m. MS Word,
dat werkte goed......................
Inmiddels heb ik het officepakket van mijn PC verwijderd, maar bij herinstallatie
van Avery wizard 3.15 krijg ik de melding dat MS Word niet geinstalleerd is......
Is het toch mogelijk dit pakketje op een of andere manier met Open Office te gebruiken ?

Rinus
Openoffice 3.1 XP pro
floris v

Re: Avery wizard 3.15

Bericht door floris v »

Wat gemaakt is voor MS Office werkt zo goed als zeker niet voor andere pakketten, zeker niet wanneer het met macro's werkt. Maar bij Bestand - Nieuw - Etiketten wordt wel een flink aantal Avery-etiketten ondersteund.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Rinus

Bericht door Rinus »

floris v schreef:Wat gemaakt is voor MS Office werkt zo goed als zeker niet voor andere pakketten, zeker niet wanneer het met macro's werkt. Maar bij Bestand - Nieuw - Etiketten wordt wel een flink aantal Avery-etiketten ondersteund.
Floris,

badankt voor je info....ik ga het op die manier proberen

Rinus
Openoffice 3.1 XP pro
floris v

Bericht door floris v »

Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Rinus

Re: OPGELOST Avery wizard 3.15

Bericht door Rinus »

Ik heb een handig softwarepakketje voor het ontwerpen en printen van Avery etiketten gebruikt i.c.m. MS Word,
dat werkte goed......................
Inmiddels heb ik het officepakket van mijn PC verwijderd, maar bij herinstallatie
van Avery wizard 3.15 krijg ik de melding dat MS Word niet geinstalleerd is......
Is het toch mogelijk dit pakketje op een of andere manier met Open Office te gebruiken ?

RinusOpenoffice 3.1 XP pro
Openoffice 3.1 XP pro
Plaats reactie