Map verwijderen

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
Jan Berents

Map verwijderen

Bericht door Jan Berents »

Geachte heer/mevrouw

Ik werk al jaren met plezier met OpenOffice maar heb het volgende probleem
Ik heb een tekeningetje gemaakt in paint, opgeslagen als een bitmapafbeelding in mijn documenten wil het bestand nu verwijderen maar dan crasht open office en moet het OO weer opnieuw opstarten Wat is het probleem en hoe verwijder ik dat bitmap bestandje
Graag een reactie
Open Office 3.1 op Windows XP
floris v

Re: Map verwijderen

Bericht door floris v »

Ik snap het niet helemaal, waarschijnlijk. Hoe hebt u het proberen te verwijderen? Met Windows Verkenner? Dat zou geen problemen mogen opleveren. Vanuit OOo zelf lijkt me niet aan te bevelen.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Jan Berents

Bericht door Jan Berents »

Ik ga naar start-Verkennen-mijn documenten-naar het betreffende bestandje- klik rechts en dan verwijderen krijg ik de mededeling ( dialoogvenster) explorer.exe In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak

Ga ik direct naar mijn documenten en het te verwijderen bestandje dan blijft de computer op dat punt staan en is er niets meer met te beginnen moet dan de computer met de aan/uit knop uitschakelen.
Toch graag een reactie
Open Office 3.1 op Windows XP
floris v

Bericht door floris v »

Ik herinner me die foutmelding nog goed ja, kreeg ik op mijn oude computer ook vaak. Toen geen oplossing voor gevonden trouwens. Er zijn via google aardig wat discussies over het probleem te vinden, daar wordt opnieuw installeren van Windows soms aanbevolen.
Het lijkt me geen probleem dat door OOo veroorzaakt wordt.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie