[OPGELOST] Verdwenen veld na converteren *.dot

Bespreek de tekstverwerker
FizzieLoe

[OPGELOST] Verdwenen veld na converteren *.dot

Bericht door FizzieLoe »

Sinds kort ben ik overgeschakeld naar OpenOffice.org.
Na het converteren (via de assistent) van een facturatie sjablonen (*.dot) is één veld verdwenen.
In de bijlage heb ik het probleem trachten te documenteren. In de eerste tabel zie je het *.dot sjabloon. De blauwe getallen worden deels door formules en deels door velden ingevuld. In de tweede tabel heb ik de veldinformatie zichtbaar gemaakt. De derde tabel tenslotte is na conversie binnen writer. Merk op dat het het veld (en dus ook de veldinformatie) tussen "betalen" en "voor" niet mee geconverteerd werd. Weet iemand waarom?
Ik ben niet bij de pakken blijven zitten en ben zelf aan de slag gegaan met enkele verwoede pogingen om de veldinformatie opnieuw te "reconstrueren" (bv =<C3>), echter zonder succes. Hoe krijg ik het te betalen factuurbedrag als een veld tussen "betalen" en "voor"?
Alvast bedankt!
Bijlagen
Test.pdf
(7.84 KiB) 239 keer gedownload
Laatst gewijzigd door FizzieLoe op wo nov 25, 2009 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
OpenOffice.org 3.1
floris v

Re: Verdwenen veld na converteren *.dot

Bericht door floris v »

Welkom.

Conversie van documentsjablonen van MS naar OOo is niet feilloos. Ik heb even wat zitten knutselen, formules zoals verwijzingen naar andere tabelvelden kunnen zo te zien niet in een stuk tekst staan. Het is dan waarschijnlijk makkelijker de tabel wat meer kolommen te geven en de verwijzing naar c3 in een aparte cel te zetten, of een cel te splitsen.

Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
FizzieLoe

Re: Verdwenen veld na converteren *.dot

Bericht door FizzieLoe »

Na wat zwoegen is het dan toch gelukt, dankzij de tip van de opdeling in cellen.
OpenOffice.org 3.1
Plaats reactie