Hallo,
Waar of hoe kan ik Open office vinden in het Egyptisch?
Ik moet voor vrienden ginder een laptop in orde zetten en ze vragen op een office programma in het Egyptische.
met vriendelijk groeten
Pierke
openoffice in het Arabisch Egyptisch
openoffice in het Arabisch Egyptisch
Laatst gewijzigd door RPG op ma aug 01, 2022 11:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een kleine taalfout in de titel herstelt, dat maakt het zoeken gemakkelijker.
Reden: Een kleine taalfout in de titel herstelt, dat maakt het zoeken gemakkelijker.
open office 4.1.12 op win 10
Re: openoffice in het Arabisch Egyptisch
Ik heb geen idee waar je een versie in het Egyptisch vindt. Dat heeft ook te maken met het feit dat daar Arabisch gesproken wordt en ik weet niet of er verschillende Arabische versies zijn. De gemakkelijkste manier is je computer in te stellen op de taalversie die je graag wilt hebben. Wanneer je dan rechts onder aan op deze pagina klikt dan kom je waarschijnlijk van zelf op de download pagina die ook de goede versie uit zoekt voor jou. Misschien moet je overwegen om je kennis het advies te geven om iemand in zijn eigen nabijheid te zoeken die het voor hem oplost. Want zo als ik het zou oplossen staat de computer dan op Egyptisch en ik weet niet of jij dat kunt lezen.
Als de persoon een wat nieuwe computer heeft dan is het is misschien verstandig om over te stappen naar LibreOffice. Waar de grens van nieuw en oud ligt is een beetje moeilijk maar ApacheOffice heeft echt moeilijkheden met de ontwikkelingen van 64 bits. Voor libreOffice geldt ook het verhaal instellen op een Egyptische computer.
Ik heb nog gezocht voor een algemene letter-code voor Arabisch maar kan dat niet vinden.
Als de persoon een wat nieuwe computer heeft dan is het is misschien verstandig om over te stappen naar LibreOffice. Waar de grens van nieuw en oud ligt is een beetje moeilijk maar ApacheOffice heeft echt moeilijkheden met de ontwikkelingen van 64 bits. Voor libreOffice geldt ook het verhaal instellen op een Egyptische computer.
Ik heb nog gezocht voor een algemene letter-code voor Arabisch maar kan dat niet vinden.
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
In Egypte spreken ze zoals Romke al aangeeft (een dialect van) Arabisch. Voor de gebruikersinterface zal dat wel niets uitmaken. Voor OpenOffice zie ik op de downloadpagina geen Arabisch als interfacetaal staan, dus je zou LibreOffice moeten nemen. Dat leverde Arabisch (Saoedi-Arabië) standaard mee op mijn systeem met Ubuntu Linux; en bij de talen die je kunt instellen voor de spellingcontrole, staat ook Arabisch (Egypte), maar dat is niet geïnstalleerd, en misschien is er nog geen woordenboek voor.
Vraag goed door bij je vrienden, wat voor laptop het is, wat voor OS erop staat (Windows, Linux ...), hoe oud hij is, enzovoorts.
Vraag goed door bij je vrienden, wat voor laptop het is, wat voor OS erop staat (Windows, Linux ...), hoe oud hij is, enzovoorts.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Het is een laptop dewelke met win 10 draait. Ik ben bezig met deze in orde te zetten.
Ik zal er Libreoffice door hen laten opzetten.
Het is een laptop dewelke met win 10 draait. Ik ben bezig met deze in orde te zetten.
Ik zal er Libreoffice door hen laten opzetten.
open office 4.1.12 op win 10