Hallo,
ik ben nog maar zeer recente gebruiker, maar ben er niet zo tevreden over momenteel over OpenOffice;
ik had reeds met mijn vorige Word 2007 enkele documenten gemaakt met tabellen en met afbeeldingen;
maar nu in Writer is de tabel gewoon weg en leeg en mijn afbeeldingen staan opeens overal verspreid in het document en de tekst erbij is weg! open ik hetzelfde bestand met mijn andere pc in word,is alles terug normaal?!
is dit normaal of?...
Foute weergave tabellen en afbeeldingen
Foute weergave tabellen en afbeeldingen
openoffice 4.2 op windows 10
Re: Foute weergave tabellen en afbeeldingen
Welkom op het forum. Het zou niet normaal moeten zijn, maar Apache OpenOffice is niet zo compatibel met Word 2007 en later als je zou willen. LibreOffice scoort daar beter. Als je bestanden in de indeling docx wilt kunnen opslaan, moet je die ook hebben.
Ik heb Libreoffice geprobeerd en inderdaad, daar wordt alles perfect weergegeven, zoals ik het heb gemaakt in office !
misschien een tip aan de ontwikkelaars van OpenOffice om er iets aan te doen? had anders openoffice ook echt een kans willen geven.
misschien een tip aan de ontwikkelaars van OpenOffice om er iets aan te doen? had anders openoffice ook echt een kans willen geven.
openoffice 4.2 op windows 10
Het probleem is daar wel bekend, maar er zijn geloof ik niet genoeg ontwikkelaars. Verder moet je OpenOffice op zijn eigen merites beoordelen en niet op zijn vermogen docx - bestanden goed weer te geven. Tot een paar geleden kon Word helemaal niets beginnen met de bestandsindeling in van OpenOffice. Ik bedoel maar.