hyperlink werkt niet :-(

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
keith6

hyperlink werkt niet :-(

Bericht door keith6 »

hallo, ik werk al jaren met OO [Openoffice] tót... ik er achter kwam dat hyperlinks gewoon helemaal niet werken in OO (het hyperlink invulscherm van OO valt ook vie eh knap tegen in vergelijking met die van MO [microsoft office])

goed, om te checken of het aan de pc ligt nog even een installatie Office 2000 gedaan, daar werkt het gewoon wel, in OO dus helemaal niet, ook niet als de hyperlink in MO is gemaakt...

hoe kan dat nou weer?

mvg.,

k.
Open-office 4.1.1
RPG

Re: hyperlink werkt niet :-(

Bericht door RPG »

Hallo

Zou het mogelijk zijn om het probleem iets meer toe te lichten. Het is mij volkomen onduidelijk wat je doet en wat je wilt bereiken.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
floris v

Bericht door floris v »

Het is inderdaad beter nauwkeurig aan te geven wat er niet werkt dan alleen maar te zeggen dat het niet werkt. Kan je geen link invoegen of gebeurt er niks als je erop klikt? Dat soort dingen. Bedenk dat je, als ik het goed heb (zit nu op mijn tablet) Ctrl ingedrukt moet houden terwijl de link aanklikt.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
keith6

Bericht door keith6 »

eh, kom nou zeg, ik mag toch aannemen dat de gemiddelde OO gebruiker wel weet wat een hyperlink is??? :knock:

daarmee kun je naar een andere cel of andere pagina in hetzelfde of een ander bestand (door)klikken!! da's handig voor als je op het werkblad niet al teveel info bij elkaar wilt plaatsen Bijbehorende info zet je dan met een knop op werkblad(/sheet) 1 of 2 of 3 enz

maar alleen al dat verwijzen naar een cel in een ander werkblad van hetzelfde! bestand is een CRIME in OO terwijl dat in MO een fluitje van een cent is...