Ik wil OOo 3.1 naast mijn desktop ook op mijn laptop installeren (beiden Vista). Nu heb ik op m'n desktop een heleboel vaktermen en (dialekt) woorden toegevoegd in standard.dic . Kan ik een kopie hiervan gewoon naar de laptop kopiëren?
In welke map kan ik standard.dic vinden? De zoekfunctie van Vista levert niets op.
Alvast bedankt, Wil
[opgelost] kopie/backup van standard.dic maken
[opgelost] kopie/backup van standard.dic maken
Laatst gewijzigd door wilw op do sep 10, 2009 6:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
OpenOffice 3.1 op Windows Vista
Re: kopie/backup van standard.dic maken
Probeer eens in Documents and Settings\[gebruiker]\Application Data\OpenOffice.org\3\user\wordbook. Dat werkt in elk geval in XP (waar de zoekfunctie overigens ook niets opleverde). Kopiëren zou ik gewoon proberen, baat het niet, schaadt het niet. Wel een back-up van het oorspronkelijke bestand maken natuurlijk voor het geval het niet werkt.
Als je probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp (klik op WIJZIG) en zet aan het begin van de titel [Opgelost]. Je kunt ook het groene vinkje toevoegen.
Als je probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp (klik op WIJZIG) en zet aan het begin van de titel [Opgelost]. Je kunt ook het groene vinkje toevoegen.
Het gegeven pad bestaat niet in Vista
gezocht op wordbook; wat ik vinden kan is in C:\program files\OpenOffice.org3\basis\share\wordbook\nl de bestanden soffice.dic en sun.dic. Zal het hiermee gaan proberen en laat de resultaten weten. Of roep iemand "niet doen" met deze bestanden.
gezocht op wordbook; wat ik vinden kan is in C:\program files\OpenOffice.org3\basis\share\wordbook\nl de bestanden soffice.dic en sun.dic. Zal het hiermee gaan proberen en laat de resultaten weten. Of roep iemand "niet doen" met deze bestanden.
Dat was het oude pad, in Vista is het \Users\<user name>\AppData\Roaming\OpenOffice.org\3\user\wordbook.
Dank je, en het werkt ook nog