Bij mijn vorige versie van OpenOffice Calc kon de notitie in een cel 'uitgerekt' worden (bijv. over de breedte van het scherm). Nu met 4.1.0 lukt dat niet. Is het wel mogelijk? Als ik op de rechter zijkant sta, lijkt het wel of de vorm van de notitie veranderd kan worden. Maar het lukt niet.
M.vr.gr.
notitie in cel
notitie in cel
OpenOffice 4.1.0 op Windows 7
Re: notitie in cel
Hallo
Ik weet niet of er wat veranderd is maar ik kan de notitie in vorm veranderen. Ik vind het niet direct gemakkelijk gaan.
Het lijkt er op dat de vorm niet gelijk met het invoegen veranderd kan worden.
Hoe:
Selecteer cel.
Romke
Ik weet niet of er wat veranderd is maar ik kan de notitie in vorm veranderen. Ik vind het niet direct gemakkelijk gaan.
Hoe:
Selecteer cel.
- Klik met de rechter muis knop.
Selecteer :Notitie weergeven.
Klik dan linker muis-knop.
Ook moet nog een keer op de notitie geklikt worden zodat er groene blokjes op de randen verschijnen. Dan pas kan de vorm veranderd worden.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Re: notitie in cel
Bedankt, zo kan het inderdaad. Bij de vorige versie ging het makkelijker.RPG schreef:Hallo
Hoe:
Selecteer cel.Het zelfde moet gedaan worden om de notitie weg te halen.
- Klik met de rechter muis knop.
Selecteer :Notitie weergeven.
Klik dan linker muis-knop.
Ook moet nog een keer op de notitie geklikt worden zodat er groene blokjes op de randen verschijnen. Dan pas kan de vorm veranderd worden.
Romke
M.vr.gr.
OpenOffice 4.1.0 op Windows 7