vincent
lettertype toevoegen
lettertype toevoegen
beste forumlezers, ik wil een lettertype toevoegen maar stuit op het volgende probleem. volgens de hulpfunctie moet ik het volgende doen "kies opmaak - stijlen en opmaak, open het contextmenu van een item en kies wijzigen/nieuw - lettertype (tabblad), wel deel 1 van de uitleg lukt me wel maar deel 2 "open het contextmenu van een item" wil niet best lukken. ongeacht het item dat ik aanklik verschijnt er geen verwijzing tot wijzigen of toevoegen van een nieuw lettertype. hoop dat er iemand is die hier meer succes mee heeft gehad en mij verder op weg kan helpen. bij voorbaad mijn dank en nog een prettige zondag toegewenst
vincent
vincent
OpenOffice 3.3 op Windows Vista
Re: lettertype toevoegen
Hallo
Nisschien help dit?
http://user.services.openoffice.org/nl/ ... font#p1090
Het lijkt mij geen probleem van OpenOffice maar van het Operating systeem waarschijnlijk Windows.
Romke
Nisschien help dit?
http://user.services.openoffice.org/nl/ ... font#p1090
Het lijkt mij geen probleem van OpenOffice maar van het Operating systeem waarschijnlijk Windows.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Het lijkt me dat "kies opmaak - stijlen en opmaak, open het contextmenu van een item en kies wijzigen/nieuw - lettertype (tabblad)" betrekking heeft op het maken van een nieuw of het wijzigen van een bestaand opmaakprofiel, en niet op het toevoegen van lettertypen.
Installeer nieuwe fonts met je besturingssysteem, ze worden dan beschikbaar in een programma nadat je dat herstart hebt (de lijst beschikbare lettertypen wordt blijkbaar altijd alleen bij het starten van het programma gelezen).
Als het probleem opgelost of de vraag beantwoord is, wijzig dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel. Markeer ook het groene vinkje.
Installeer nieuwe fonts met je besturingssysteem, ze worden dan beschikbaar in een programma nadat je dat herstart hebt (de lijst beschikbare lettertypen wordt blijkbaar altijd alleen bij het starten van het programma gelezen).
Als het probleem opgelost of de vraag beantwoord is, wijzig dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel. Markeer ook het groene vinkje.
sorry maar het wil niet wat ik wil, ik vraag het wel aan mijn schoonzoon, met microsoft office ging het altijd prima dus vandaar dat ik het niet helemaal begrijp waarom hier niet. ik zal wel iets verkeerd doen, dsondanks toch bedankt voor de aandacht voor mijn pobleem
OpenOffice 3.3 op Windows Vista