Beste,
Ik leer OpenOffice.org.3.3 te gebruiken in vervanging van mijn Microsoft Office 2000. Als ik echter een recentere PowerPoint presentatie wil openen in Impress lukt dat niet en krijg ik de volgende melding :
" Het laden van wachtwoordgecodeerde Powerpointdocumenten wordt niet ondersteund." Kan ik daar iets aan verhelpen. Ik heb XP en IE8.
PPS met wachtwoord
PPS met wachtwoord
XP, IE8, OpenOffice.org.3.3
Re: PPS met wachtwoord
Hallo
Ik denk dat je al je bestanden moet omzetten naar OOo. Doe dit snel of blijf met MSO werken. Als je geen MSO meer hebt is het niet meer mogelijk. AFAIK.
Romke
Ik denk dat je al je bestanden moet omzetten naar OOo. Doe dit snel of blijf met MSO werken. Als je geen MSO meer hebt is het niet meer mogelijk. AFAIK.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Re: PPS met wachtwoord
Hallo Madeleen,
Als je eens probeert om eerst die pps op te slaan , en dan te openen....als dat niet werkt, zijn er in jouw geval 4 mogelijkheden, als ik mij niet vergis
:
1) Oftewel moet diegene die jouw die pps opstuurt, dit zonder wachtwoord doen.
2) Oftewel moet diegene die jouw die pps opstuurt, dit MET/of zonder een wachtwoord doen, doch dan in plaats van een pps(powerpointsheet) , dit in ODF formaat (odp = opendocumentpresentation) naar jouw versturen.
3) Oftewel met een Microsoft PowerpointViewer die pps openen.
4) Oftewel bij MS Office blijven ....
m.v.g.
henke
Als je eens probeert om eerst die pps op te slaan , en dan te openen....als dat niet werkt, zijn er in jouw geval 4 mogelijkheden, als ik mij niet vergis
1) Oftewel moet diegene die jouw die pps opstuurt, dit zonder wachtwoord doen.
2) Oftewel moet diegene die jouw die pps opstuurt, dit MET/of zonder een wachtwoord doen, doch dan in plaats van een pps(powerpointsheet) , dit in ODF formaat (odp = opendocumentpresentation) naar jouw versturen.
3) Oftewel met een Microsoft PowerpointViewer die pps openen.
4) Oftewel bij MS Office blijven ....
m.v.g.
henke
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
op Ubuntu Linux 12.04 LTS