Foto uit galerij invoegen

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
poppedein

Foto uit galerij invoegen

Bericht door poppedein »

Hallo,
In mijn galerij staan foto’s, gedownload bij OpenOffice. Ook heb ik o.a. in de galerij "People" staan. Nu heb ik al van alles geprobeerd. Schuiven, kopiëren, invoegen/ kopiëren enz. Ik krijg het niet voor elkaar. Wat doe ik nu fout? De foto’s zijn jpg en “People” is png. Kan iemand dat me precies uitleggen. Volgens mij, doe ik het hetzelfde als wat in de help staat.
Bedankt vast voor de hulp.
OpenOffice 3.2 op Windows 7
floris v

Re: Foto uit galerij invoegen

Bericht door floris v »

Lukt het wel met afbeeldingen in de standaard galerij die met OOo geleverd wordt? Als je een afbeelding naar het tekstvenster probeert te slepen, verschijnt er dan geen rechthoekje met plusteken als je boven het tekstvenster zit? Ga eens naar Extra - Opties - OpenOffice.org Writer - Weergave en controleer dat er een vinkje staat bij Afbeeldingen en objecten.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
floris v

Bericht door floris v »

O, de OxygenOfficegallery zeker. :evil: Zo te zien zitten daar problemen in. De afbeeldingen zijn te vinden in het gebruikersprofiel (C:\Gebruikers\[gebruikersnaam]\AppData\Roaming\OpenOffice.org\3\user\). Surf naar de map uno_packages\cache\uno_packages (heb ik niet verzonnen), sorteer op datum en open de map die gemaakt is op de dag dat de extensie geïnstalleerd is. Daarin staat dan een map met de naam OOOP-accessories-2.8.0.0.oxt, en daarin zijn dan alle afbeeldingen te vinden die niet gewoon in te voegen zijn. Kopieer die naar een andere map en dan moeten ze in te voegen zijn.
poppedein

Bericht door poppedein »

Hallo,
Antwoord voor Floris:

Ik kan "Afbeeldingen en objecten." niet vinden bij weergave, maar er staat overal een vinkje bij.

En ja wat je geschreven hebt over "map uno_packages\cache\uno_packages" had ik inderdaad ook al uitgevonden.
Mijn bedoeling is echter recht uit de galerij de foto toe te voegen.

BEDANKT TOCH VOOR JE HULP.
OpenOffice 3.2 op Windows 7
floris v

Bericht door floris v »

We zijn hier allemaal gebruikers van de software, niet de ontwikkelaars. Dus als iets niet werkt zoals het zou moeten, kunnen we niet meer doen dan een alternatief aanreiken, als dat er wel is, en de fout rapporteren, als dat nog niet gebeurd is.
Het Opties-Writer-Weergave-venster
Het Opties-Writer-Weergave-venster
Plaats reactie