Voor het verzenden van een document druk ik op bestand >verzenden > document als e-mail ,maar krijg geen melding,er gebeurt niets .Al mijn zakelijke e-mails worden verstuurd via Thunderbird en zonder problemen.Nu begrijp ik niet waarom dit niet kan langs OOo.Veel zoeken via Google naar een oplossing kon me niet helpen,ook niet via een handleiding van OOo.Normaal zou toch automatisch alles verstuurd moeten worden langs Thunderbird , denk ik toch ?
Is er soms een instelling te veranderen ?
Gwenoder
Laatst gewijzigd door eremmel op vr dec 17, 2010 11:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden:Groenvinkje aangezet
Ik heb het net even zelf getest, ging probleemloos - Thunderbird opende met een leeg bericht met het bestand als bijlage, verder alles zelf in te vullen - maar dat is wel eens anders geweest. In de praktijk verstuur ik bestanden vanuit Thunderbird, ik moet dan alleen de bijlagen eraan toevoegen, maar anders moet ik een mailadres invoeren - of alleen het begin ervan. Scheelt niet zoveel tijd. Maar ieder zijn meug.
OOo doet erg moeilijk over e-mailen, Thunderbird moet als ik het goed heb de standaard mailapplicatie zijn en dat moet ook nog eens zo zijn vermeld dat OOo het kan vinden. Hoe dat in Linux geregeld is weet ik niet.