[Opgelost] meerdere programma's gelijk open
[Opgelost] meerdere programma's gelijk open
Hoe kan ik de tekstverwerker en het rekenprogramma ( word en excel) tegelijk openzetten om in te werken..
Laatst gewijzigd door floris v op ma jul 28, 2014 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Als opgelost gemarkeerd
Reden: Als opgelost gemarkeerd
openoffice 4 op windows 7
Re: meerdere programma's gelijk open
Hallo
De vraag is mij niet zo duidelijk! Ik schakel meestal tussen verschillende geopende programma's met de alt -tab combinatie.
Hou de Alt toets ingedrukt en druk wisselend de tab toets in net zo lang tot je het gewenste programma heb.
Romke
De vraag is mij niet zo duidelijk! Ik schakel meestal tussen verschillende geopende programma's met de alt -tab combinatie.
Hou de Alt toets ingedrukt en druk wisselend de tab toets in net zo lang tot je het gewenste programma heb.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Hallo Romke
In W7 heb ik in de programmabalk onderaan 2 snelkoppelingen 1 voor excel en 1 voor word. Deze kan ik tegelijk open hebben staan
om in te werken.
Wanneer ik in OO in een tekstdocument werk en een rekenblad wil openen klik ik op de OO snelkoppeling, waarbij het tekstdocument
wordt afgesloten.
Ik kan dus niet met Alt-tab van het rekenblad naar het tekstdocument gaan. Tenminste, ik weet niet hoe. Ik heb OO net geinstalleerd.
vr gr
Rolf
In W7 heb ik in de programmabalk onderaan 2 snelkoppelingen 1 voor excel en 1 voor word. Deze kan ik tegelijk open hebben staan
om in te werken.
Wanneer ik in OO in een tekstdocument werk en een rekenblad wil openen klik ik op de OO snelkoppeling, waarbij het tekstdocument
wordt afgesloten.
Ik kan dus niet met Alt-tab van het rekenblad naar het tekstdocument gaan. Tenminste, ik weet niet hoe. Ik heb OO net geinstalleerd.
vr gr
Rolf
Probleem al opgelost door het tekst- en rekenprogramma uit de programma's naar de taakbalk te slepen.
Bedankt voor de reactie
Bedankt voor de reactie
Volgens mij ging dit niet over OpenOffice.