Hallo,
ik zou graag een voetnoot in romeinse cijfers hebben voor mijn inhoudstabel, en erna in gewone cijfers van 1 beginnen met hoofdstuk 1, na de inhoudstabel.
Maar ik vind jammer genoeg geen manier om dit te doen, als iemand een ideetje heeft, altijd welkom!
Thanks,
Ken
2 verschillende voetnoten in eenzelfde document
2 verschillende voetnoten in eenzelfde document
Openoffice 3.1 Windows 8
Re: 2 verschillende voetnoten in eenzelfde document
Hallo
Als ik het goed begrijp moet het kunnen en het is ook niet moeilijk. Het vergt wel een begrijpen van Stijlen en opmaak. Activeer deze popup met F11.
Zoek het profiel voetnoot op en maak een nieuwe. Ik geloof dat deze hiërarchisch onder voetnoot komt.
Nu moet je verschil maken tussen de twee voetnoten.
Ga naar tabblad:Overzicht en nummering
Kies nu in nummering een nummerings profiel.
Een met normale nummering
een met Romeinse Nummers.
In dezelfde popup moet je nu kiezen voor de lijstopmaak profielen. Zorg dat daar een lijstopmaakprofiel is met normale nummers en met Romeinse Nummers.
Stem de twee voetnoten en de twee lijstopmaakprofiel goed op elkaar af.
Romke
Als ik het goed begrijp moet het kunnen en het is ook niet moeilijk. Het vergt wel een begrijpen van Stijlen en opmaak. Activeer deze popup met F11.
Zoek het profiel voetnoot op en maak een nieuwe. Ik geloof dat deze hiërarchisch onder voetnoot komt.
Nu moet je verschil maken tussen de twee voetnoten.
Ga naar tabblad:Overzicht en nummering
Kies nu in nummering een nummerings profiel.
Een met normale nummering
een met Romeinse Nummers.
In dezelfde popup moet je nu kiezen voor de lijstopmaak profielen. Zorg dat daar een lijstopmaakprofiel is met normale nummers en met Romeinse Nummers.
Stem de twee voetnoten en de twee lijstopmaakprofiel goed op elkaar af.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6