[Opgelost] Gebruikersprofiel vernieuwen

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
anna

[Opgelost] Gebruikersprofiel vernieuwen

Bericht door anna »

ik heb sinds kort ook last van onderstreping van alle woorden in een document, ongeacht de taal die ik kies. Ik heb de tutorial gelezen waarin staat dat je dan je gebruikersnaam moet veranderen; ik kan de map waarin dit moet gebeuren echter niet vinden op mijn computer; ik heb gezocht met verkenner; ik vind nog wel 'AppData' en dan 'Roaming', maar in die map staat niets van OpenOffice??
Laatst gewijzigd door floris v op zo mar 23, 2014 11:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Als Opgelost gemarkeerd
open office 3.4
floris v

Re: Gebruikersprofiel vernieuwen

Bericht door floris v »

Beste anna, welkom op het forum. Ik heb je vraag in een aparte draad gezet omdat het niet de bedoeling is dat je op een tutorial reageert in de tutorial zelf.

Bij mij (op Vista) staan in Roaming de mappen OpenOffice en LibreOffice. Kan het zijn dat je meer dan een gebruikersaccount op je computer hebt en dat AOO alleen voor één gebruiker is geïnstalleerd? In dat geval is er namelijk alleen voor die gebruiker een gebruikersprofiel in AppData/Roaming.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
anna

Re: Gebruikersprofiel vernieuwen

Bericht door anna »

Floris, ik zag inderdaad te laat dat het bericht op de verkeerde plek stond. Ik heb de map gevonden en de naam gewijzigd zoals aangegeven. Het werkt; de spellingcontrole doet wat hij moet doen en niet meer alle woorden zijn rood onderstreept.
Dank!
open office 3.4
Plaats reactie