Lettertype van etiketten wordt niet gewijzigd

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
hbg1039

Lettertype van etiketten wordt niet gewijzigd

Bericht door hbg1039 »

Het aanmaken van etiketten komt op dit forum regelmatig ter sprake, maar mijn probleem kan ik niet vinden.
Op het moment dat ik het etiketten-scherm krijg, staat daat voor het lettertype: "Standaard, Times New Roman en 12". Ik kan daaraan wijzigen wat ik wil, maar bij de volgende stap wordt die wijziging meteen weer teruggedraaid. Ik heb verschillende pogingen gedaan, zoals het veranderen van eigenschappen van 1 etiket. Dat lukt, maar voor de rest van de etiketten blijft de oude instelling van kracht. :crazy:
Hoe kan ik het lettertype en de grootte aanpassen, zodat die aanpassing bewaard blijft en gebruikt wordt voor alle etiketten op het vel? Wie kan me helpen?
Open Office 4.0.1 onder Windows 7
RPG

Re: Lettertype van etiketten wordt niet gewijzigd

Bericht door RPG »

Hallo

Als ik het een en ander goed begrijp dus zowel de vraag als werken met OOo dan heb ik het idee dat de oplossing simpel is.

Na dat het document gemaakt is ( gegenereerd ) dan moet, lijkt mij, in dit geval het lettertype aangepast worden. Ik heb het idee dat dus de stylist. met F11, geopend moet worden en de standaard stijl de gewenste eigenschappen geven. Nu dat gedaan is het document opslaan en daarna pas laten printen. Het opgeslagen document kan steeds opnieuw gebruikt worden.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Plaats reactie