taal bij documenten Apache O.O.4.0

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Albert
Contacteer:

taal bij documenten Apache O.O.4.0

Bericht door Albert »

Nieuwe PC. Nieuw programma. Apache Open Office 4.0
Wanneer ik nu een map open, staat er bóven deze map de Nederlandse taal ( bestand - bewerken - beeld -- etc) maar in de "Open Office Rich Text documenten" zélf vind ik ineens alles in de Engelse taal... (file - edit - vieuw - etc.) en bij het openen hiervan ook alles Engels...
In de Nederlandse taal kon in nog bijv. met vet-gestippelde punten onderstrepen en de contouren van een woord aanpassen. Ik ben vergeten hoe dit precies heette, ik dacht "Opmaak" maar nu kan ik dit dus niet meer vinden...
Bij TOOLS - OPTIONS - LANGUAGE SETTINGS -- kom ik niet verder... ik loop met mijn :crazy: en wordt helemaal :ucrazy:

Hoe kan ik in de " Open Office Rich Text document" boven dit document Nederlandse aanwijzingen krijgen???

Kan iemand mij hierbij helpen...???
Laatst gewijzigd door Albert op ma okt 14, 2013 7:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
RPG

Re: taal bij documenten Apache O.O.4.0

Bericht door RPG »

Hallo

Het spijt mij maar ik ben niet goed instaat te begrijpen wat nu het eigelijke probleem is. In het geval je de Engelse versie gedownload hebt haal dan gewoon de Nederlandse versie op.

Klik op het download rechts onder op deze pagina

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Albert
Contacteer:

Re: taal bij documenten Apache O.O.4.0

Bericht door Albert »

Inmiddels weer een oude versie gedownload... Bedankt voor het geduld, Romke... Zó bij-de-hand ben ik ook weer niet met computers en alles...
Vergelijk het maar met een bestuurder van een auto: Olie verversen en tanken weet ik, maar verder...???
('k Ben geen automonteur...)
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
Plaats reactie