Printen van een Booklet niet meer mogelijk.

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Draugul

Printen van een Booklet niet meer mogelijk.

Bericht door Draugul »

Ik gebruik al vele jaren OpenOffice. Maar helaas is het zo wat waardeloos voor mij geworden na de laatste update. Ik heb een Canon MG5150 printer, die perfect in staat is om dubbelzijdig een boekje te printen. Maar na de laatste update, bemoeit Openoffice zich met het printen. Resultaat is dat er een soort touwtrekken aan de gang is nu, met welke software nu mag bepalen hoe het eindproduct er uit moet zien. Zelfs al kies ik direct printen, dan nog word mijn printer overruled, en print hij niet meer dubbelzijdig. Als ik de printerinstellingen dan op default zet, en alles via Openoffice probeer (Wat toch niet de bedoeling kan zijn) Blijft mijn printer zich er weer mee bemoeien, en neemt niet het document over zoals ik hem in OpenOffice heb ingesteld....

Beetje waardeloos dit. Weet iemand of dit een bekend probleem is. Zo ja is er een oplossing? Anders ga ik op zoek naar een ander programma. Ik kan mijn werk voor mijn vereniging nu gewoon niet meer maken. Ben al dagen aan het stoeien, en begin het aardig zat te worden.
OpenOffice 3.3 op windows Vista
RPG

Re: Printen van een Booklet niet meer mogelijk.

Bericht door RPG »

Hallo

Terug gaan naar een versie die wel voldoet aan de behoeften of maak er een pdf van en uitprinten via Acrobat reader.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Plaats reactie