Sinds ik OpenOffice.org 3.3 geïnstalleerd heb, wil MS Office 2007 niet meer starten.
Ik krijg als melding: Er is onvoldoende geheugen of schijfruimte om Word te starten. (Met zowel het geheugen als de schrijfruimte is volgens alle andere programma's niets aan de hand.)
Iemand een idee?
PS: Ik heb MS Office 2007 nodig om te kunnen controleren of de opmaak bij mijn klanten gelijk is aan die in OOo.
Bug Symbool is verwijderd vanwege onjuist gebruik door RPG
OOo 3.3 vs. MS Office 2007
OOo 3.3 vs. MS Office 2007
OpenOffice 3.3 op Windows XP
Re: OOo 3.3 vs. MS Office 2007
Hallo
Ik weet niet of het bekend is dat deze twee programma's niet samenwerken? Ik zelf ondervind ook nog diverse problemen met OOo3.3.1.
Romke
Ik weet niet of het bekend is dat deze twee programma's niet samenwerken? Ik zelf ondervind ook nog diverse problemen met OOo3.3.1.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Het doet me eerder denken aan malware. Normaal werken OoO en MSO perfect naast elkaar. Bent u zeker dat uw computer up to date is en malware vrij?
Computer is voorzien van een goede, bijgewerkte virusscanner incl. firewall en ander beveiliging. Deze scant de pc 2 x per week helemaal.Johan schreef:Het doet me eerder denken aan malware. Normaal werken OoO en MSO perfect naast elkaar. Bent u zeker dat uw computer up to date is en malware vrij?
Tot nu toe heb ik OOo en MSO ook prima naast elkaar gebruikt. Vanaf OOo 3.3.1 niet meer. Op http://support.microsoft.com/kb/839367 lees ik dat de melding te maken kan hebben met het feit dat Winword een GPF veroorzaakt in module user.exe
Kan het zijn dat OOo in die module iets "doet"?
OpenOffice 3.3 op Windows XP
Hallo
Ik heb nog gezocht of ik een andere melding kan vinden maar ik kan niets vinden. Een keuze zou kunnen zijn om terug te gaan naar een lagere versie van OOo.
Als je nog niet met OOo 3.3.1 werkt dan zou je ook dat kunnen proberen.
Romke
Ik heb nog gezocht of ik een andere melding kan vinden maar ik kan niets vinden. Een keuze zou kunnen zijn om terug te gaan naar een lagere versie van OOo.
Als je nog niet met OOo 3.3.1 werkt dan zou je ook dat kunnen proberen.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6