Installatie gaat niet door

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
dunnebacke

Installatie gaat niet door

Bericht door dunnebacke »

Hallo,

Ik heb zojuist voor 15 euro, via onderstaande link OpenOffice.org.3.2.1 gedowload.
http://orangeoffice.eu/?gclid=CNS01Zuhx ... dSVZIZAVia google kwam ik op deze site, dus niet via het gedownloade programma. Ik vraag me af of ik wel een goed versie gedownload heb en het niet een virus is??

Ik heb OOo_3.2.1_Win_x86_install-wJRE_nl, al uitgepakt (uitvoeren lukte niet...) maar de setup kan niet gestart worden omdat er 'al een setup bezig is'.. Wat niet zo is, en anders doet er nu dus al meer dan 3 uur over. Opnieuw opstarten werkt ook niet.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen of tips wat ik nog kan proberen, of gaat er bij iemand een belletje rinkelen met foute boel, dan hoor ik dat dolgraag!!

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet, Masha.
openoffice.org3.2.1
floris v

Re: Installatie gaat niet door

Bericht door floris v »

Je bent beetgenomen; stuur maar een mailtje om je geld terug te krijgen. OpenOffice.org is gratis te downloaden op http://www.openoffice.org. Maar ook: zonder enige garantie.
Merk op dat de tekst op die website wemelt van de spelfouten. Het komt nogal onprofessioneel over, en het lijkt alsof je MS Office krijgt door het gebruik van de afbeelding van een box die erg aan die van MSO doet denken. Allemaal niet zo mooi.

Met het installatieprogramma zelf hoeft trouwens niets mis te zijn, er zijn helaas nogal wat problemen met het installeren van sommige versies van OOo, afhankelijk van het besturingssysteem waar het op moet werken.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
dunnebacke

ja, geloofde er al niet meer in.. Wat wel heel gek is, is dat ik wel gewoon per IDEAL kon betalen..

In ieder geval hartelijk bedankt voor de reactie!!
openoffice.org3.2.1
floris v

Bericht door floris v »

Het is volkomen legaal om geld te vragen voor een downloadlink voor OpenOffice.org, maar hier wordt erg de indruk gewekt dat je wat anders krijgt.
dunnebacke

hallo,

Ik heb mijn 'slechte download' verwijderd en de gratis link geprobeerd.
Helaas krijg ik dezelfde melding..
Ik klik op downloaden, uitvoeren, dan moet ik even wachten, endan.. gebeurt er niets. Als ik het mapje open, en de stup wil opstarten krijg ik wederom de melding dat er al een installatie-proces aan de gang is, dit kan ik alleen niet terug vinden in de processen van taak beheer.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

Met vriendelijke groet,

Masha.
openoffice.org3.2.1
floris v

Bericht door floris v »

Kan van alles zijn. Ik had laatst problemen met de laatste testversies van 3.3.0. Kreeg steeds Windows-foutmelding 1606. Is inmiddels verholpen. Welk besturingssysteem gebruik je?
willem49

Bericht door willem49 »

Ik loop ook tegen foutmelding 1606 aan. Installatie wordt niet voltooid. Hoe kan ik dit oplossen?
openoffice 3.1 op windows Vista
floris v

Bericht door floris v »

willem49

Bericht door willem49 »

Fixit geïnstalleerd en aan het werk gezet. Helaas. 1606 blijft terugkomen. Andere optie?
openoffice 3.1 op windows Vista
Plaats reactie