Nederlandstalige gemeenschap van gebruikers van Apache OpenOffice, LibreOffice en alle daarvan afgeleide producten
Doorgaan naar inhoud
Bericht door floris v » za nov 13, 2010 8:25 pm
Terug naar “Algemene discussies”