OOo 3.2

Discussieer over algemene onderwerpen in verband met OpenOffice.org
KoenvanV
Berichten: 3
Lid geworden op: do jun 03, 2010 12:20 pm

OOo 3.2

Bericht door KoenvanV »

ik kom het volgende probleem tegen:

Ik zit midden in een transfer van een P4 met XP naar een nieuwe computer met W7.

Ik probeer OO 3.2 (die ik al een tijd op de oude computer heb draaien zonder problemen) te installeren op de nieuwe. Maar ik moet ineens een SMS sturen om een code te krijgen! Ik kan niet SMS omdat ik geen mobiele telefoon heb! Hoe krijg ik het programma aan de praat? Bij de XP hoefde ik geen code in te voeren....
OpenOffice 3.2 op Windows 7 / Mozilla Thunderbird en Firefox
RPG
Berichten: 4726
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: OOo 3.2

Bericht door RPG »

Hello

Laad het openoffice opnieuw van een goede download side.
Hippofile is betrouwbaar
http://www.filehippo.com/

of bij de officiele site
http://nl.openoffice.org/

Je hoeft geen SMS te versturen of te betalen voor OpenOffice.org. Als dat wel gevraagd wordt heb je een aangepaste versie

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Plaats reactie