ik kom het volgende probleem tegen:
Ik zit midden in een transfer van een P4 met XP naar een nieuwe computer met W7.
Ik probeer OO 3.2 (die ik al een tijd op de oude computer heb draaien zonder problemen) te installeren op de nieuwe. Maar ik moet ineens een SMS sturen om een code te krijgen! Ik kan niet SMS omdat ik geen mobiele telefoon heb! Hoe krijg ik het programma aan de praat? Bij de XP hoefde ik geen code in te voeren....
OOo 3.2
Re: OOo 3.2
Hello
Laad het openoffice opnieuw van een goede download side.
Hippofile is betrouwbaar
http://www.filehippo.com/
of bij de officiele site
http://nl.openoffice.org/
Je hoeft geen SMS te versturen of te betalen voor OpenOffice.org. Als dat wel gevraagd wordt heb je een aangepaste versie
Romke
Laad het openoffice opnieuw van een goede download side.
Hippofile is betrouwbaar
http://www.filehippo.com/
of bij de officiele site
http://nl.openoffice.org/
Je hoeft geen SMS te versturen of te betalen voor OpenOffice.org. Als dat wel gevraagd wordt heb je een aangepaste versie
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6