Ik heb net Open Office geInstalleerd en kan er mee werken. Als ik echter microsoft documenten probeer te openen lukt dat niet, dan krijg ik de vraag 'zoeken op internet?' Als ik in Open Office kies voor de optie 'document openen met ....' en dan het lukt het wel om microsoft docs te openen. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ze in één keer geod openen?
groet PetraP
[Opgelost] Open Office opent geen microsoft documenten
[Opgelost] Open Office opent geen microsoft documenten
Laatst gewijzigd door Petrap op wo mar 17, 2010 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Open Office 3.1 op windows 7
Re: Open Office opent geen microsoft documenten.
Is opgelost: je blijkt bij 'Openen met' (na rechtsklikken op het document), eenmalig te moeten kiezen voor Open Office. Handige tip voor beginners...
Open Office 3.1 op windows 7
-
JRodenhuis
Hiermee is mijn probleem niet opgelost...ik krijg niet de mogelijkheid openen met...kan alleen kiezen voor openen...en hij blijft maar vragen om te zoeken op het net... 
OpenOffice 3.2 op Windows Vista
Daaronder hoort nog een optie te staan: Een programma uit een lijst met geïnstalleerde programma's selecteren. Probeer die eens.
-
JRodenhuis
Sorry maar die staat er echt niet tussen....moet ik iets van een update doen ofzo? Ik baal hier echt als een stekker van..er is van alles aan de hand...ook als ik een teks van internet kopieer en plak komt t automatisch in een tabel te staan en veranderd ie de opmaak van het gekopieerde stuk tekst..dit was bij de vorige openoffice ook niet zo... 
OpenOffice 3.2 op Windows Vista
Het venster zou er zo uit moeten zien:
Als de tweede mogelijkheid ontbreekt, dan is er iets niet pluis op je computer.