opslaan documenten (opgelost)

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
brugt

opslaan documenten (opgelost)

Bericht door brugt »

Ik heb Ooo 3.1 opgewaardeerd naar 3.2 en sindsdien slaat hij mijn documenten niet meer op als word of exel documenten???. Ik heb het programma wel als zodanig ingesteld maar het programma geeft de documenten geen extensies meer mee zodat het bestand niet meer is te herkennen. Ga ik met mijn muis op het bestand staan geeft hij alleen aan bestand. Indien ik achter de naam van het document .doc zet dan herkent het programma het wel als word document. Onder 3.1 werden de documenten opgeslagen als microsoft 97 2003 documenten maar onder 3.2 geeft hij aan dit op te slaan als microsoft 97 2000/xp. Als ik de extensie .doc achter de naam plak herkent het programma het als een microsoft 97 2003 document, maar het is opgeslagen als een microsoft 97 2000/xp document. Wat kan ik doen dat dit programma de documenten gewoon weer opslaat als word of exel documenten en ze ook als zodanig herkenbaar zijn. Ik moet ze regelmatig versturen en mensen weten niet hoe ze te openen.
Laatst gewijzigd door brugt op ma apr 19, 2010 9:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
OpenOffice 3.2 op windows xp
floris v

Re: opslaan documenten

Bericht door floris v »

Vink in het dialoogvenster Opslaan als het vakje bij Automatische bestandsnaamextensie aan.

Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
brugt

Bericht door brugt »

Ik kan nergens een dialoogvenster vinden met automatische bestandsnaamsextensies, ik heb in de help functie hierna gezocht maar daar ook niets gevonden. Dus nog niet veel wijzer.
floris v

Bericht door floris v »

Zie afbeelding.
auto.jpg
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
brugt

Re: opslaan documenten (opgelost)

Bericht door brugt »

Vriendelijk bedankt, soms zijn zaken zo simpel maar kom er maar eens op.
Plaats reactie