kan.doc documenten niet (meer) openen
kan.doc documenten niet (meer) openen
Kan .doc documenten niet (meer) openen! Ik krijg bij de opstart van de pc steeds de mededeling van een scherm OO over de installation files, die leeg zijn. Nou vermoed ik, dat ik die verwijderd heb en dat ik daardoor de documenten van uit een een andere software dan writer en calc enz niet meer kan openen. Wat moet/ kan ik hier aan doen?
open office 3.0 windows XP
Re: kan.doc documenten niet (meer) openen
De tweede zin is niet erg duidelijk.
Als er bij het starten van de computer een foutmelding over openoffice.org verschijnt, heb je kennelijk de snelstarter in gebruik. Zet die om te beginnen uit; verzie 3.2 is trouwens zo snel dat je de snelstarter helemaal niet meer nodig hebt. Verder is de installatie of je gebruikersprofiel mogelijk corrupt. Als het niet aan je profiel ligt, zal het wel op opnieuw installeren uitdraaien.
Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.
Als er bij het starten van de computer een foutmelding over openoffice.org verschijnt, heb je kennelijk de snelstarter in gebruik. Zet die om te beginnen uit; verzie 3.2 is trouwens zo snel dat je de snelstarter helemaal niet meer nodig hebt. Verder is de installatie of je gebruikersprofiel mogelijk corrupt. Als het niet aan je profiel ligt, zal het wel op opnieuw installeren uitdraaien.
Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.