de functie tabel invoegen werkt niet goed

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
ilse

de functie tabel invoegen werkt niet goed

Bericht door ilse »

Hallo,

Ik gebruik openoffice al jaren, maar heb nu een probleem met de nieuwste versie op mijn thuislaptop. Ik heb op kantoor facturen gemaakt, die ik naar huis mail om te bewerken en nieuwe te maken. Maar wat ik ook doe, de tabellen wil ie niet overnemen. En nu heb ik gemerkt dat ik in Draw tabellen kan maken, in Wordpad ziet hij ook gewoon de tabellen, maar zodra ik ze kopieer naar Writer maakt ie ze grijs en heel raar. Als ik op tabel invoegen klik, maakt hij alleen een grijs vlak, en als ik daarbinnen iets doe, rij invoegen, randen verander, o.i.d., maakt hij er rare vlakken en lijnen in. De hele functie werkt gewoon niet.

Ik heb al geprobeerd om 3.2 opnieuw te installeren, maar hij blijft het doen. Bij 3.1 had ik geen probleem hiermee.

Wat moet ik doen?
ils
openoffice 3.2 op windows xp
floris v

Re: de functie tabel invoegen werkt niet goed

Bericht door floris v »

Met welk programma zijn de facturen gemaakt? MSO? Welke versie? Is het mogelijk een soort demofactuur te maken en hier of ergens anders te uploaden? Een voorbeeld bestand is altijd duidelijker dan een omschrijving.
Versie 3.0.x van OOo had ernstige problemen met tabellen in Word-bestanden, maar in 3.2 zouden die verholpen moeten zijn.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie