Geachte iedereen,
Vandaag heb ik een nieuwe laptop gekocht.
Ik heb openoffice gedownload, (eerst 6 euro betaald via de sms) en vervolgens ben ik begonnen met installeren.
Nadat de installatie klaar was drukte ik op ''close''.
Vervolgens staat er niets op mijn laptop.
Wat is er gebeurd, heeft iemand suggesties?
Mvg,
Geinstalleerd?
Geinstalleerd?
Openoffice 3.1, windows vista
Re: Geinstalleerd?
OpenOffice.org, waar dit forum over gaat, is volledig gratis! U hoeft niet te betalen, u hoeft enkel onderaan onze website op
te klikken om de downloadmogelijkheden te zien te krijgen. 
Hoe groot is uw installatiebestand eigenlijk? (Daar ik vermoed dat u met Windows werkt; met het installatiebestand bedoel ik het gedownloadde *.exe bestand waarop u dient te dubbelklikken om het installeren te beginnen.
)
te klikken om de downloadmogelijkheden te zien te krijgen. Hoe groot is uw installatiebestand eigenlijk? (Daar ik vermoed dat u met Windows werkt; met het installatiebestand bedoel ik het gedownloadde *.exe bestand waarop u dient te dubbelklikken om het installeren te beginnen.
Dus ik ben opgelicht? komt dit vaker voor?Johan schreef:OpenOffice.org, waar dit forum over gaat, is volledig gratis! U hoeft niet te betalen, u hoeft enkel onderaan onze website opte klikken om de downloadmogelijkheden te zien te krijgen.
De website in kwestie stond bovenaan in google als ik zocht op ''download openoffice'' !!!!
Openoffice 3.1, windows vista
Het is niet verboden geld te vragen voor de download, eigenlijk wel vervelend, want dit soort geknoei komt inderdaad vaker voor. Wat was de link eigenlijk? Liever zonder www opgeven, we hebben hier liever geen actieve links naar louche websites.