Goedendag,
Na de installatie van OpenOffice 3.1 heb ik geen mogelijkheid meer voor spellingscontrole in te verzenden e-mails in Outlook Express. Kan ik dat wel installeren? zo ja, Hoe? Ik heb me al wezenloos gezocht maar kan de oplossing niet vinden. Ik hoop op jullie.
Bedankt en groeten,
Knuffel.
Spellingscontrole in Outlook express
Spellingscontrole in Outlook express
OpenOffice 3.1 op Windows XP
Re: Spellingscontrole in Outlook express
Dit lees ik in de "help" van Outlook Express. Dus ik vrees dat dit niet mogelijk is via OO.o
Lode
groetenDe spelling in berichten controleren
In Outlook Express wordt de spellingcontrole van de volgende Microsoft Office-programma's gebruikt: Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint. Als u geen van deze programma's hebt geïnstalleerd, is de opdracht Spellingcontrole niet beschikbaar in Outlook Express.
Lode
HP Pavilion p6-2030be/WIN 7 Home Premium SP1/Intel Core i5-2500.3.3GHz/ 8Gb DDR3 HD 1.5 TB/IE 9/MS Office Pro 2003/OpenOffice 3.3.0 NL/NOD32nl
Re: Spellingscontrole in Outlook express
Tijd om over te stappen naar Thunderbird. Je kunt daar net als met OOo en FF verschillende talen installeren. Overstappen ging bij mij naadloos...
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici