[Opgelost] kopiëren van webpagina niet meer mogelijk

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
joeres

[Opgelost] kopiëren van webpagina niet meer mogelijk

Bericht door joeres »

Geachte ...,

In het verleden was het eenvoudig om de inhoud (tekst, plaatjes) van een webpagina (Firefox 3.6) te kopiëren (kopiëren en plakken). Nu reageert OO niet meer op plakken (sinds versie 3.1.1), OO ziet niet meer wat op het klembord staat. Ik weet dit met teksten op te vangen door eerst te plakken naar mijn (platte)tekst-editor, daarna opnieuw kopiëren in de tekst-editor en dat ziet OO het wel. Zeer omslachtig maar bovendien ontoereikend omdat ik met geen mogelijkheid meer afbeeldingen van het internet naar OO krijg :!:

Wat gaat hier mis :?:

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Joeres :cry:
Laatst gewijzigd door joeres op di jan 19, 2010 2:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
OpenOffice.org 3.1.1 op windows xp pro
floris v

Re: kopiëren van webpagina niet meer mogelijk

Bericht door floris v »

Kopiëren+plakken vanaf nu.nl werkte wel, alleen heeft OOo de onhebbelijkheid de afbeeldingen niet automatisch lokaal op te slaan. En ik zie ook niet zo 1-2-3 hoe je die koppeling voor alle afbeeldingen tegelijk kunt verbreken. Voor zulke gevallen raad ik altijd aan de internetpagina vanuit te browser op te slaan (complete pagina, dus met de afbeeldingen) en dan met de opgeslagen versie aan het werk te gaan. Maar dat vinden veel mensen te omslachtig.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
henke54

Bericht door henke54 »

Als je bedoelt : tekst selecteren en dan in writer plakken ? :
Schermafdruk.png
Ik moet hier wel zeggen dat ik de extensie Writer's Tools heb geinstalleerd.. misschien dat ik daarom dat kan doen ?
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
joeres

Bericht door joeres »

henke54 schreef:Als je bedoelt : tekst selecteren en dan in writer plakken ? :
Schermafdruk.png
Ik moet hier wel zeggen dat ik de extensie Writers Tools heb geïnstalleerd.. misschien dat ik daarom dat kan doen ?
Na de installatie van WritersTools werkt het bij mij ook weer als vanouds - Hartelijk bedankt, mijn probleem is hiermee opgelost!!
OpenOffice.org 3.1.1 op windows xp pro
Plaats reactie