In het verleden was het eenvoudig om de inhoud (tekst, plaatjes) van een webpagina (Firefox 3.6) te kopiëren (kopiëren en plakken). Nu reageert OO niet meer op plakken (sinds versie 3.1.1), OO ziet niet meer wat op het klembord staat. Ik weet dit met teksten op te vangen door eerst te plakken naar mijn (platte)tekst-editor, daarna opnieuw kopiëren in de tekst-editor en dat ziet OO het wel. Zeer omslachtig maar bovendien ontoereikend omdat ik met geen mogelijkheid meer afbeeldingen van het internet naar OO krijg
Wat gaat hier mis
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Joeres
Laatst gewijzigd door joeres op di jan 19, 2010 2:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kopiëren+plakken vanaf nu.nl werkte wel, alleen heeft OOo de onhebbelijkheid de afbeeldingen niet automatisch lokaal op te slaan. En ik zie ook niet zo 1-2-3 hoe je die koppeling voor alle afbeeldingen tegelijk kunt verbreken. Voor zulke gevallen raad ik altijd aan de internetpagina vanuit te browser op te slaan (complete pagina, dus met de afbeeldingen) en dan met de opgeslagen versie aan het werk te gaan. Maar dat vinden veel mensen te omslachtig.