Bestellingen opnemen

Bespreek het rekenblad
BaetensRobby
Berichten: 4
Lid geworden op: zo nov 20, 2022 11:32 pm

Bestellingen opnemen

Bericht door BaetensRobby »

Ik werk in een restaurant waar de bestellingen nog met de hand worden opgenomen, om daarna in de kassa ingevoerd te worden.
Ik zou nu graag iets maken, waar ik dan de gerechten en drank vermeld. Wanneer ik dan bij de klanten kom, klik ik op de gerechten of drank die ik nodig heb en die verschijnen dan in een aparte lijst. Deze lijst kan ik dan gebruiken bij het invoeren in de kassa.
Dit bestand zou ik dan kunnen gebruiken op mijn Smartphone

Wanneer dit niet zou lukken, zou ook een mogelijkheid zijn, dat wanneer ik op een gerecht of drank druk, deze cel zou veranderen van kleur.
Op welke wijze zou ik dan ene van deze 2 mogelijkheden kunnen gebruiken op mijn smartphone Android.
open office 4.1.13 windows 11
RPG
Berichten: 4676
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Bestellingen opnemen

Bericht door RPG »

BaetensRobby schreef: zo nov 20, 2022 11:51 pm Ik zou nu graag iets maken, waar ik dan de gerechten en drank vermeld.
Ik zou op zoek gaan naar een app waar het gewenste misschien al wel kant en klaar geregeld is. Misschien is er een groep mensen bezig net het ontwikkelen van zo'n soort app waarbij je je kunt aansluiten. Het over wegen is ook waard om een kant en klaar app te kopen.

Ik geloof dat github een site is waar veel ontwikkeling plaats vindt misschien kun je daar ook zo iets vinden.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
BaetensRobby
Berichten: 4
Lid geworden op: zo nov 20, 2022 11:32 pm

Re: Bestellingen opnemen

Bericht door BaetensRobby »

Die bestan al maar dat zijn grote systemen en betalend.
Waarom ervoor betalen als het zou kunnen met een open office document.
Dit zou ik dan ook kunnen doorgeven aan de collegas.
Het moet toch op een simpele manier kunnen
open office 4.1.13 windows 11
RPG
Berichten: 4676
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Bestellingen opnemen

Bericht door RPG »

BaetensRobby schreef: ma nov 21, 2022 11:27 am Het moet toch op een simpele manier kunnen
Ik heb niet het idee dat het zo eenvoudig is.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Plaats reactie