Beste forumleden,
Ik heb het volgende probleem.
Telkens als ik mijn computer opstart krijg ik een OpenOffice.org 3.1 venster met de melding: “OpenOffice document herstellen” Er is iets fout met 'n bestandje en het programma wil het herstellen maar dat lukt niet. Wat ik ook doe telkens komt de melding terug! Het is waarschijnlijk gebeurd met een bestandje dat op een usb-stick stond en inmiddels weg is!.
Is het mogelijk deze melding te verwijderen?
Alvast bedankt
Hans;-)
melding: “OpenOffice document herstellen”
melding: “OpenOffice document herstellen”
Systeem ASUS k51aC series. CPU Ath. 64 QL65 Besturingssysteem Windows Vista Premium CP. OpenOffice.org 3.1
Re: melding: “OpenOffice document herstellen”
Hallo
Er zijn twee knoppen op dat formulier.
Wat gebeurt er als je de andere knop gebruikt?
Romke
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Hallo Romke,RPG schreef:Hallo
Romke
Welke knop ik ook gebruikte de melding kwam weer terug!
Ik heb OpenOffice van m’n pc gehaald en het programma er weer opnieuw opgezet.
Totnogtoe heb ik het probleem niet meer ik hoop dat het zo blijft.
Toch blijft het vreemd dat ik de melding er niet uit kreeg.
Bedankt voor je reactie
Hans;-)
Systeem ASUS k51aC series. CPU Ath. 64 QL65 Besturingssysteem Windows Vista Premium CP. OpenOffice.org 3.1
Hallo
Meestal helpt het als men op de knop annuleren klikt. Op helt Engelse forum is het probleem ook herhaaldelijk aan de orde, dan help de knop annuleren meestal wel.
Er is een map user/backup. Misschien help het om de inhoud daarvan te wissen. Ik bedoel een map binnen de persoonlijke instellingen van OpenOffice.org en niet een willekeurige map backup. Eventueel eerst een andere naam geven bij twijfel.
Romke
Meestal helpt het als men op de knop annuleren klikt. Op helt Engelse forum is het probleem ook herhaaldelijk aan de orde, dan help de knop annuleren meestal wel.
Er is een map user/backup. Misschien help het om de inhoud daarvan te wissen. Ik bedoel een map binnen de persoonlijke instellingen van OpenOffice.org en niet een willekeurige map backup. Eventueel eerst een andere naam geven bij twijfel.
Romke
Ik heb een PowerPc met MacOs10.4.11
Ik draai OOo 3 hierop. Nu ben ik aan het werk geweest en moest weg. Ik save het document maar sluit niet af. 's Avonds sluit ik mijn mac af. Later wil ik het document, waaraan ik werkte, verder bewerken en nu komt OOo in een lus. Hij start op met een melding dat er een herstel activiteit gedaan moet worden en dat hij de volgende keer dit automatisch zal doen. Daarna komt de melding met het bestand dat hersteld wordt en vervolgens (na akkoord) start OOo opnieuw op en komt herhaald met de foutmelding. Als ik de lus probeer te annuleren dan stopt OOo en moet ik de Mac 'hard' uitzetten. Geforceerd stoppen werkt niet in mijn actieve programma's komt OOo steeds terug. Ik kan dan ook geen nieuwe bestanden meer maken. Ik heb de recovery files weggegooid maar de lus komt telkens terug nadat ik een bestand wil openen. De backup map is leeg.
Ik draai OOo 3 hierop. Nu ben ik aan het werk geweest en moest weg. Ik save het document maar sluit niet af. 's Avonds sluit ik mijn mac af. Later wil ik het document, waaraan ik werkte, verder bewerken en nu komt OOo in een lus. Hij start op met een melding dat er een herstel activiteit gedaan moet worden en dat hij de volgende keer dit automatisch zal doen. Daarna komt de melding met het bestand dat hersteld wordt en vervolgens (na akkoord) start OOo opnieuw op en komt herhaald met de foutmelding. Als ik de lus probeer te annuleren dan stopt OOo en moet ik de Mac 'hard' uitzetten. Geforceerd stoppen werkt niet in mijn actieve programma's komt OOo steeds terug. Ik kan dan ook geen nieuwe bestanden meer maken. Ik heb de recovery files weggegooid maar de lus komt telkens terug nadat ik een bestand wil openen. De backup map is leeg.
OpenOffice.org 3 op MacOS10.4
Hallo
Ik heb geen idee maar misschien kan het vernieuwen van een user profiel helpen.
zie hier voor een beschrijving.
Romke
Ik heb geen idee maar misschien kan het vernieuwen van een user profiel helpen.
zie hier voor een beschrijving.
Romke