Vraag van een nieuwkomer:
ik krijg van een officiële instantie een xlsm-bestand. Ik kan het echter niet openen, en ik heb geen Microsoft Office.
Is daar een oplossing voor?
Groet,
Frank G
OO voor Mac, 4.1.5.
Frank G schreef:het bestand komt van de belastingdienst, en die werken met Microsoft Excell.
Frank G schreef:Maar dat zou Open Office toch gewoon moeten aankunnen?
Frank G 2019 schreef:Maar nu heb ik Libre Office geïnstalleerd en gebeurt er weer iets: bij het openen zegt het scherm: "LibreOffice controleren". En daar houdt het mee op, want dat staat al en halfuur in beeld...
cornouws schreef:Nasty.. Lijkt een probleem nog tijdens het installeren op de Mac? Of heeft LibreOffice al wel gedraaid?
Frank G schreef:LibreOffice opent niet. Het staat keurig in 'programma's'. Maar dan gaat apple cq mac 'controleren', en loopt de boel vast.
Frank G schreef:Wat betreft het bestand van de belastingdienst: het is een sjabloon van een rekenprogrammaatje, dat ik zelf moet invullen. Het is maar een 614 KB groot, dus aan de bestandsgrootte kan het toch niet liggen? Andere jaren (ik doe dit als ondernemer al heel lang) ging het prima met AOO. Maar goed, ik heb dit gedoe uiteraard teruggekoppeld, en wacht een reactie van Apeldoorn af. Keep you posted!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten