Hallo
Als ik het zo lees is het eerder een probleem van het OS, Windows, dan van OOo of Thunderbird.
JAVA
OOo is 32 bits indien er java nodig is dan is een 32 bits versie nodig. Ik heb geen idee of dat nu het probleem is. Gezien het feit dat ook thunderbird een probleem geeft lijkt mij de fout nog steeds in Windows te zitten.
Converteren naar PDF
Ik krijg het idee dat OOo-writer feitelijk alleen gebruikt wordt voor het converteren naar PDF. Het lijkt mij dat er programma's zijn die als printer driver werken die een omweg naar OOo-writer niet nodig hebben. Ik weet geen link. Een internet pagina via OOo-writer afdrukken als pdf lijkt mij niet geslaagd. Internet pagina's kunnen voor diverse problemen zorgen. Ik ben er niet zo bekend mee. Ik breng ze meestal terug tot normale tekst en maak het daarna op.
OpenOffice
Kan er wel normaal gewerkt worden met OOo of is het alleen voor converteren?
Opslaan
Dit is een forum voor OOo. Veel gebruikers hebben de neiging om hun bestanden op te slaan met extensies voor Microsoft Office. Het levert vaak problemen op. Normaal opslaan met OOo-extensie en pas op het laatste moment voor anderen met een MSO extensie.
Als altijd
Gebruikers of users profiel
Lees de link voor informatie. Probeer eens het
user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. En lees de link voor informatie
Het zou kunnen zijn dat iemand die de extra informatie, door jouw gegeven, leest nu ook een idee krijgt en een antwoord geeft.
Romke