Op Windows XP SP3 gebruik ik OOo 3.0, en heb vanochtend geupdate naar 3.2. Dat resulteert in deze foutmelding: Fout 1935 Er is een fout .... onderdeel
cli_cppuhelper,publicKeyToken="ce2cb7279207b9e",version="1.0.20.0",culture=neutral",processorArchitecture="x86".
Zie help en ondersteuning voor meer informatie. ...
Daarna werkt ook de oude OOo 3.0 niet meer. Systeemherstel bied geen soelaas. Ook als ik probeer OOo 3.0 weer te installeeren, komt de zelfde foutmelding. Omdat OOo niet werkt heb ik geen toegang tot de help daarvan.
ik heb geen andere tekstverwerker.
In programfies is een file Openoffice.org 3 van 79Mb maar daar niets bruikbaars in.
installatie OOo 3.2
Re: installatie OOo 3.2
Waarschijnlijk is het een kwestie van onvoldoende rechten - heb je de Home of de Professional editie? Controleer in het laatste geval of de installatiebestanden staan in een map met beperkte schrijfrechten. Het kan voldoende zijn "Iedereen" als rechthebbende toe te voegen. Zet de installatiebestanden anders in een niet beveiligde map.
Re: instalatie OOo 3.2
Ik gebruik geen windows, doch bij googelen naar error(fout) 1935 kwam ik dit tegen :
misschien dat je hiermee wat verder kan...
http://www.google.com/search?q=error+1935&hl=nlMicrosoft has confirmed that this is a bug in the Microsoft products ...
misschien dat je hiermee wat verder kan...
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
op Ubuntu Linux 12.04 LTS