Toetsenbord werkt niet in OpenOffice

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
WaterWerken

Toetsenbord werkt niet in OpenOffice

Bericht door WaterWerken »

Onlangs Ubuntu geïnstalleerd waarin OpenOffice 3.2 staat. Ik gebruik een toetsenbord Microsoft Wireless Natural MultiMedia Keyboard. Dit toetsenbord werkt niet in OpenOffice. Na het tikken van een paar regels gaat automatisch de backspace werken en verdwijnen alle reeds getypte zinnen. Ook in de Spreadsheet van OO gebeurd hetzelfde.
Op een andere computer waarop OO 3.2 staat geïnstalleerd, maar dan in Windows 7, gebeurd hetzelfde. Het toetsenbord kan worden geïnstalleerd (staat onder de voorkeuren), maar dat helpt niet. Wie heeft een idee?
OpenOffice 3.2 op Ubuntu 10.04
RPG

Re: Toetsenbord werkt niet in OpenOffice

Bericht door RPG »

Hallo

Moet ik uit dit bericht begrijpen dat het toetsenbord alleen verkeerd werkt onder OpenOffice.org en niet onder andere programma's?

Heb je er al een nieuwe battery in gedaan?

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
WaterWerken

Bericht door WaterWerken »

Het klopt dat mijn toetsenbord overal werkt (internet, e-mail, enz., alleen niet in Open Office. Ik heb ook gedacht aan andere batterijen, maar dat heb ik gedaan.
Het toetsenbord staat genoemd in Systeem > Toetsenbord en vervolgens 'instellen voor het gehele systeem', maar dan nog lukt het niet. Vreemd hè.
De draadloze muis, die via dezelfde zender gaat, werkt wel goed.
OpenOffice 3.2 op Ubuntu 10.04
floris v

Bericht door floris v »

Internet en email - is dat IE en de mail van MS? Als je het probeert met een programma dat niet van MS komt, werkt het dan wel? Heb je de driver geïnstalleerd?
Opm.: verplaatst naar geschikter forum.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie