[Opgelost] abonneren op forums

Discussieer over algemene onderwerpen in verband met OpenOffice.org
simonbr
Berichten: 7
Lid geworden op: di mei 12, 2009 6:30 am

[Opgelost] abonneren op forums

Bericht door simonbr »

Hoi allemaal,

Ik zou graag bericht via e-mail krijgen wanneer er in een forum dat mijn belangstelling heeft er een nieuw bericht is geplaatst.
Ik heb in mijn gebruikerspaneel, onder Abonnementen beheren, nu wel enkele forums staan. Sindsdien zijn daar nieuwe berichten in verschenen, maar daar heb ik geen e-mail over gekregen. Wat is die notificatie is het dan, die je zou moeten ontvangen?
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2129
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: abonneren op forums

Bericht door floris v »

Welkom op het forum. Momenteel werkt de abonnementsfunctie helaas niet, er wordt aan gewerkt, maar het valt nog niet te zeggen wanneer het in orde is.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Gebruikersavatar
henke54
Berichten: 305
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:28 pm

Re: abonneren op forums

Bericht door henke54 »

simonbr schreef:Hoi allemaal,

Ik zou graag bericht via e-mail krijgen wanneer er in een forum dat mijn belangstelling heeft er een nieuw bericht is geplaatst.
Ik heb in mijn gebruikerspaneel, onder Abonnementen beheren, nu wel enkele forums staan. Sindsdien zijn daar nieuwe berichten in verschenen, maar daar heb ik geen e-mail over gekregen. Wat is die notificatie is het dan, die je zou moeten ontvangen?
Hallo Simon,
Dit 'euvel' zou ondertussen moeten opgelost zijn. ;)
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
Plaats reactie