nieuwe update crasht bij afsluiten document

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
muntdropje

nieuwe update crasht bij afsluiten document

Bericht door muntdropje »

Heb ik de laatste update geïnstalleerd, crasht het programma, wanneer ik een document afsluit.
Dit heb ik op een andere laptop ook al gehad, en was blij dat ik daar niet meer op hoefde te werken, want ik verstuurde zo'n 10 crashrapporten per dag. Nu heb ik het ook op de laptop waar ik nu op werk, nadat ik de update heb uitgevoerd.
Wat doe ik:
Ik bewerk met Writer een aantal documenten. Wanneer ik een document heb opgeslagen, sluit ik het met het rode afsluitkruisje rechtsboven in de hoek. Dan crasht het programma, en de rest van documenten moeten weer hersteld worden.
Wat kan ik hier aan doen?
OpenOffice 3.1.1 op Windows Vista
floris v

Re: nieuwe update crasht bij afsluiten document

Bericht door floris v »

Ik kan dat niet reproduceren. Misschien is de installatie corrupt geraakt. Probeer eens opnieuw te installeren en dan in het dialoogvenster dat na enige tijd verschijnt voor reparatie te kiezen in plaats van volledige herinstallatie.
Lukt dat niet, dan is misschien het gebruikersprofiel corrupt geraakt. Herstel dat m.b.v. deze tutorial.

Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie