OPGELOST find all / replace all

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Marcella

OPGELOST find all / replace all

Bericht door Marcella »

Hoi allemaal,
Ik heb een probleem met de zoekfunctie. Ineens zijn bij de OO-writer de opties find all en replace all verdwenen cq grijs geworden. Ze hebben het altijd prima gedaan, in de spreadsheet werken ze nog, en bij mijn weten heb ik geen nieuwe versie gekregen de laatste tijd, dus ik vermoed dat ik per ongeluk ergens iets heb aangevinkt, uitgezet of wat dan ook. Graag advies en vast bedankt!
Laatst gewijzigd door Marcella op ma nov 16, 2009 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
OpenOffice 3.1 op Windows Vista
floris v

Re: find all / replace all

Bericht door floris v »

Dat is vreemd, ik heb dezelfde configuratie en heb geen problemen. Kan bij de opties ook zo een ttwee drie niets vinden. Probeer eens het gebruikersprofiel te vernieuwen.

Als het probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Marcella

Re: find all / replace all

Bericht door Marcella »

Dank voor de suggestie, maar dat hielp dus niet.
Heb het intussen door dom proberen zelf gevonden: in zoek/vervangvenster more options kiezen, format, en dan language instellen. Zo simpel was het.
OpenOffice 3.1 op Windows Vista
floris v

Re: OPGELOST find all / replace all

Bericht door floris v »

Bij mij werkt het ook zonder dat ik een taal instel - maar misschien dat het zoeken niet goed gaat in tekst waaraan bijvoorbeeld geen attribuut taal is toegekend. Zoeken, Alles zoeken en Alles vervangen e.d. zijn bij mij alleen grijs als ik geen tekst in het vak Zoeken naar heb staan. Het mag ook niet aan iets in het venster Zoeken liggen - je moet kunnen zoeken zonder wat voor opmaak dan ook. Anders wordt het een janboel.
* LibreOffice 24.2.7.2 op Ubuntu Linux
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie