Kan iemand helpen?
Als ik 12.000 type krijg ik 12000. Wie is er gebaat bij het mismaken van je eigen input???? Zijn er mensen die blij zijn dat Open Office automatisch dingen veranderd?
Het ergste is dat het dus niet zomaar uit kan, zo ook de automatische datum herkenning. Als ik in mijn eigen document de datum als 25/10/2009 wil opschrijven moet dat er gewoon blijven staan!
Ik ben erg fan van Open source maar dit soort dingen maken het moeilijk te gebruiken.
Dus de vraag is iemand mij kan vertellen hoe ALLE maar dan ook ALLE auto correcties uit gaan.
Bedankt
p.s. Jah, alles wat ik kon vinden in autocorrectie heb ik uit gezet zelf auto opmaak....
Automatisch correctie
Automatisch correctie
ooo 3.1, osx 10.6
Re: Automatisch correctie
Wat je daar beschrijft gebeurt in tabellen. Je kunt bij Extra - Opties - Writer - Table en zet daar Getalherkenning uit.
Re: Automatisch correctie
Zoals floris hierboven beschrijft, heb het nog eens 'in beeld gebracht' :
Wanneer je in OpenOffice op f1 toets van je toetsenbord drukt, kom je in de zoek/help functie, waar je een heleboel kan zoeken/vinden i.v.m. tips voor OpenOffice...
Wanneer je in OpenOffice op f1 toets van je toetsenbord drukt, kom je in de zoek/help functie, waar je een heleboel kan zoeken/vinden i.v.m. tips voor OpenOffice...

LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
op Ubuntu Linux 12.04 LTS