Mijn vriendin heeft haar oog laten vallen op de Surface 4 pro en ze vroeg zich af of ze de pen kan gebruiken om handgeschreven aantekeningen te maken in open office.
Heeft er her iemand ervaring mee?
Ik weet dat het in office mogelijk is, maar dat is nu per jaar te kopen, daarmee wou ik even weten of open office dit ook ondersteund?
grtz
Surface pen
Surface pen
open office op surface 4 pro
Re: Surface pen
Hallo
Ik heb net gekeken wat Surface 4 pro is. Het beste lijkt mij dat je dit aan de verkoper vraagt. Als hij zegt dat het wel kan vraag dan een demonstratie met OpenOffice. Zonder een demonstratie zou ik het niet geloven. Als je alleen tevereden bent met OpenOffice is een demonstartie ook aan te raden. Je kunt ook LibreOffice proberen dat zou misschien meer kansen geven. Maar doe niets zonder een demonstratie.
Romke
Ik heb net gekeken wat Surface 4 pro is. Het beste lijkt mij dat je dit aan de verkoper vraagt. Als hij zegt dat het wel kan vraag dan een demonstratie met OpenOffice. Zonder een demonstratie zou ik het niet geloven. Als je alleen tevereden bent met OpenOffice is een demonstartie ook aan te raden. Je kunt ook LibreOffice proberen dat zou misschien meer kansen geven. Maar doe niets zonder een demonstratie.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Re: Surface pen
Volgens deze review van alternatieven voor MS Office interpreteert OpenOffice en/of LibreOffice (de tekst is daar niet duidelijk over) als een muis, en kun je er niet echt mee schrijven, maar dat artikel is wel twee jaar oud. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik ben het helemaal eens met het advies van Romke hierin. Eerst zien, dan geloven.