Ik probeer nu al 2 dagen Open Office versie 4.1.1 te installeren, maar op de een of andere manier komt de installatie niet verder dan het scherm dat in de bijlage staat.
Ondertussen heb ik al gecontroleerd of ik juiste versie van Java heb, dus dat is het probleem in ieder geval niet.
Kan iemand mij helpen?
Installatie wil niet voltooien
Installatie wil niet voltooien
Openoffice 4.1.1, windows 8.1
Re: Installatie wil niet voltooien
Hallo
Ik heb geen idee waarom OpenOffice niet geïnstalleerd kan worden. Probeer Libreoffice eens te installeren. Het verschil tussen LibreOffice en Apache Office is niet zo groot.
http://www.libreoffice.org/
Ik denk dat java nog geen probleem kan geven tijdens installeren.
Romke
Ik heb geen idee waarom OpenOffice niet geïnstalleerd kan worden. Probeer Libreoffice eens te installeren. Het verschil tussen LibreOffice en Apache Office is niet zo groot.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Dankjewel voor de tip.RPG schreef:Hallo
Romke
Helaas vermoed ik dat het een probleem van mijn computer is, want ook dit installatieprogramma komt niet verder.
Hallo
Ik denk inderdaad dat het een probleem van de computer is en niet van die twee programma's. Vraag eventueel een kennis om de computer wat te controleren en op te schonen.
Romke
Ik denk inderdaad dat het een probleem van de computer is en niet van die twee programma's. Vraag eventueel een kennis om de computer wat te controleren en op te schonen.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Heel apart. Ik heb AOO op twee Windows 8 systemen geïnstalleerd en het werkt er prima. Op het Engelse forum wordt door de cracks ook keer op keer bevestigd dat het moet kunnen. Dus moeten we wel aannemen dat er iets mis is met je computer of met het installatiebestand.
Aan Java kan het niet liggen - dat is voor de installatie helemaal niet nodig. Voor de meeste dingen die je met Writer, Calc, Draw of Math wil doen heb je Java ook niet nodig; alleen Base kan niet zonder.
Controleer eens of het installatiebestand wel goed is, waar heb je AOO trouwens vandaag gehaald? Hopelijk van de officiële site. Download het nog een keer en kijk of het dan wel werkt.
Aan Java kan het niet liggen - dat is voor de installatie helemaal niet nodig. Voor de meeste dingen die je met Writer, Calc, Draw of Math wil doen heb je Java ook niet nodig; alleen Base kan niet zonder.
Controleer eens of het installatiebestand wel goed is, waar heb je AOO trouwens vandaag gehaald? Hopelijk van de officiële site. Download het nog een keer en kijk of het dan wel werkt.
Ik heb het installatiebestand gewoon van de officiële site gehaald en ook al een aantal keren opnieuw gedownload. Dus daar ligt het zeker niet aan.floris v schreef:Heel apart. Ik heb AOO op twee Windows 8 systemen geïnstalleerd en het werkt er prima. Op het Engelse forum wordt door de cracks ook keer op keer bevestigd dat het moet kunnen. Dus moeten we wel aannemen dat er iets mis is met je computer of met het installatiebestand.
Ondertussen wil mijn computer ook geen updates van Windows meer installeren, dus heb ik contact gezocht met Windows.
Hopelijk kunnen ze mij vertellen waar de fout zit.
Dank dus aan iedereen die mee gedacht heeft!