openoffice op 2e computer?

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
peterk

openoffice op 2e computer?

Bericht door peterk »

Hallo.

Ik heb onlangs openoffice 4 gekocht en geinstalleerd op mijn thuis pc. Nu wil ik vandaag op mijn werk pc ook het programma downloaden via de gekregen via de link die ik ontving na betaling van het programma.
Echter nu kan ik deze niet meer downloaden omdat de geldigheid van de link maar 7 dagen geldig is ,wat ik niet wist..
Hoe kan ik nu het programma van de ene naar mijn andere computer kopieren?
bijvoorbaat dank..Peter
openoffice4 op windows
RPG

Re: openoffice op 2e computer?

Bericht door RPG »

Hallo

Het is niet nodig om voor OpenOffice te betalen. Het is een gratis programma zonder reclame.
Klik op de link rechtsonder aan deze pagina en je kunt het net zo vaak downloaden als je wilt. Als je met oude computers werkt dan is het misschien verstandig om linux te werken.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
jovidi

Bericht door jovidi »

Hallo beste OpenOffice gebruiker,

Ik denk dat je evenals ikzelf opgelicht bent door Downloadstad.nl die met misleidende reclamemails zijn klanten in de zak zet.
Met een logo die als twee druppels water lijkt op het logo van Microsoft Office proberen ze dat je halsoverkop ingaat op hun aanbod om het volledige Office pakket te kunnen downloaden voor de prijs van € 49,95 i.p.v. € 159. Tot ik na betaling via internetbankieren op hun rekening bemerkte tijdens de installatie dat het om de versie 4.1.1 van OpenOffice ging. Ik doe niets af van de uitstekende kwaliteit van OpenOffice, maar ik vindt dat Downloadstad.nl zich schuldig maakt aan bedrieglijke handelspraktijken door een softwarepakket die open source is en door iedereen kosteloos te downloaden is probeert te verkopen en dan nog de naïeve kopers (zoals ikzelf) het gevoel te geven dat ze officïele Microsoft software kopen.
OpenOffice is een uitstekend softwarepaket, alleen jammer dat ik er € 49,95 heb moeten voor betalen.
Een goede raad: verbreek je account met downloadstad.nl !!!
Met vriendelijke groeten,
Jovidi
openOffice4.1.1 op windows8.1
RPG

Bericht door RPG »

Hallo

Het is jammer dat je betaald hebt voor OpenOffice.org. Wanneer je later nog eens software wilt downloaden ga dan kijken op andere sites zoals

http://www.filehippo.com/
http://www.gratissoftwaresite.nl/
http://download.cnet.com/

Als ik programma download voor windows op andere computers dan maak ik vaak gebruik van de eerste twee. Je moet wel uitkijken dat je op de goede link klikt. Vaak is het beste om te wachten tot het downloaden vanzelf geschiedt. Bij gratissoftware wordt soms ook informatie gegeven om hinderlijke programma's te voorkomen. Bij het downloaden van programma's en het installeren moet je voorzichtig zijn en goed kijken waar je mee accoord gaat. Probeer te voorkomen dat naast het gewenste ook allerlei rommel geplaatst wordt.

Als laatste, de link naar gratissoftware heeft vaak direct de Nederlandse versie.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Plaats reactie