OpenOffice3.1 tekst/foto kopiëren-plakken werkt niet
OpenOffice3.1 tekst/foto kopiëren-plakken werkt niet
Ik heb nu OpenOffice 3.1, maar bij alle programma's van OO is het bij mij niet mogelijk om tekst, afbeeldingen etc. te kopiëren en te plakken.
Noch met de symbolen in de functiebalk, noch onder de functie bewerken, noch met ctrl + c.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Mijn besturingssysteem is windows xp sp 3.
Verder was er standard op geïnstalleerd Microsoft Works.
(daarop werken deze functies wel)
Met vriendelijke groeten
Patrick
Noch met de symbolen in de functiebalk, noch onder de functie bewerken, noch met ctrl + c.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Mijn besturingssysteem is windows xp sp 3.
Verder was er standard op geïnstalleerd Microsoft Works.
(daarop werken deze functies wel)
Met vriendelijke groeten
Patrick
OpenOffice 3.1 op windows XP
Re: OpenOffice3.1 tekst/foto kopiëren-plakken werkt niet
Dat hoort gewoon te werken, dus is er iets mis met de installatie. Probeer eerst het gebruikersprofiel te verwijderen. Als het probleem daarmee niet is opgelost, zit er waarschijnlijk niets anders op dan opnieuw installeren.
Probleem opgelost -- tekst/foto kopiëren-plakken werkt niet
Hallo Floris,
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb de tips uitgevoerd, maar het probleem bleef.
Ik heb nu versie 2.4 geinstalleerd.
Deze functioneert bij mij wel.
Best een mooi programma.
Groetjes Patrick
Ik had een securityupdate van Microsoft en nu heb ik weer hetzelfde probleem.
Wanneer ik mijn computer opstart in veilige modus werkt het kopiëren en plakken wel en wanneer ik
vervolgens de computer heropstart in de gewone modus werkt het niet
Wat kan het probleem zijn?
het werkt.
Het probleem lag in de uitgebreide CA-virusscanner met parentcontrol.
wanneer ik deze verwijderd had functioneerde het programma na behoren.
(De CA-virusscanner beïnvloedde ook de verwerkinh van .php-scripts op mijn local server.)
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb de tips uitgevoerd, maar het probleem bleef.
Ik heb nu versie 2.4 geinstalleerd.
Deze functioneert bij mij wel.
Best een mooi programma.
Groetjes Patrick

Ik had een securityupdate van Microsoft en nu heb ik weer hetzelfde probleem.
Wanneer ik mijn computer opstart in veilige modus werkt het kopiëren en plakken wel en wanneer ik
vervolgens de computer heropstart in de gewone modus werkt het niet
Wat kan het probleem zijn?

Het probleem lag in de uitgebreide CA-virusscanner met parentcontrol.
wanneer ik deze verwijderd had functioneerde het programma na behoren.
(De CA-virusscanner beïnvloedde ook de verwerkinh van .php-scripts op mijn local server.)
OpenOffice 3.1 op windows XP
Beste heren,
Ik heb hetzelfde probleem. Specifiek, ik heb ook 3.1 OO en Windows XP sp 3. Ik wil tekst plakken in een nieuwe e-mail (hotmail) en gebruik google Chrome voor internet. Ik kan niet plakken. Ik heb de truc met users gedaan. Geen succes. ik heb geen microsoft virsscan aanstaan. Kunnen jullie me helpen.
Groet,
Geert
Ik heb hetzelfde probleem. Specifiek, ik heb ook 3.1 OO en Windows XP sp 3. Ik wil tekst plakken in een nieuwe e-mail (hotmail) en gebruik google Chrome voor internet. Ik kan niet plakken. Ik heb de truc met users gedaan. Geen succes. ik heb geen microsoft virsscan aanstaan. Kunnen jullie me helpen.
Groet,
Geert
OpenOffice 3.1 op Windows Xp
@Regentje,
En als je eens een reinstall van OOo doet ? Of de extensie Writer's Tools installeerd ? : http://user.services.openoffice.org/nl/ ... ?f=2&t=511
En als je eens een reinstall van OOo doet ? Of de extensie Writer's Tools installeerd ? : http://user.services.openoffice.org/nl/ ... ?f=2&t=511
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
Bedankt voor de reactie. Ik he het programmatje writes tool geínstalleerd. Nu kan ik wel meer word-bestanden openen dus das al fijn.
Reinstalleren : ik reparatie wel geprobeerd, hielp niet. Maar begrijp ik het goed dat je bedoelt eerst heel OO eraf en opnieuw erop?

Reinstalleren : ik reparatie wel geprobeerd, hielp niet. Maar begrijp ik het goed dat je bedoelt eerst heel OO eraf en opnieuw erop?
Als dat mogelijk is, is dat altijd het beste denk ik (met de laatste nieuwe versie)...Regentje schreef: Maar begrijp ik het goed dat je bedoelt eerst heel OO eraf en opnieuw erop?

LibreOffice 3.5.4.2
Het is inderdaad beter de oude versie helemaal te verwijderen, dan weet je zeker dat de oude troep er echt af is. Dat was althans vroeger de theorie, misschien dat het met de huidige installatieprogramma's niet meer nodig is.
Gromm...
Ik heb OpenOffice verwijderd, daarna Crapcleaner gebruikt om zeker alles eruit te gooien. Opnieuw geinstalleerd en helaas niets...WritersTool erbij gezet, weer niets... Ideeën ?
Thanks Geert
Ik heb OpenOffice verwijderd, daarna Crapcleaner gebruikt om zeker alles eruit te gooien. Opnieuw geinstalleerd en helaas niets...WritersTool erbij gezet, weer niets... Ideeën ?
Thanks Geert
Hotmail gebruiken in Google Chrome?
Zelfs al wil u een tekst vanuit MSWord kopiëren en plakken in Hotmail onder IE, moet men IE toegang verlenen tot het klembord. Daar ik niet werk met Chrome, weet ik niet hoe u dit dient in te stelllen. Soms is het nodig om de tekst eerst te plakken in kladblok, dan volledig te selecteren met Ctrl A, dan kopiëren met Ctrl C, om daarna te plakken in Hotmail met Ctrl V. Men is dan wel de opmaak kwijt. Werkt deze omweg ook onder Chrome?

@Regentje,
Tja, ik gebruik Gmail i.p.v. hotmail , en Firefox i.p.v. Chrome browser ... misschien dat eens proberen ?
Er is ook nog de mogelijkheid van GoOo i.p.v. OOo te proberen ...
Tja, ik gebruik Gmail i.p.v. hotmail , en Firefox i.p.v. Chrome browser ... misschien dat eens proberen ?
Er is ook nog de mogelijkheid van GoOo i.p.v. OOo te proberen ...

LibreOffice 3.5.4.2