Impress alleen installeren

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Frédérique

Impress alleen installeren

Bericht door Frédérique »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een gratis alternatief voor PowerPoint. Aangezien ik al over Microsoft office beschik zou ik willen enkel Impress installeren en niet het volledige OpenOffice programma. Ik wil immers voorkomen dat er zich conflicten voordoen. Kan je mij vertellen waar ik die download vind? Want ik kan enkel het volledige programma vinden (met Writer, Calc...)

Alvast bedankt.
geen OpenOffice 3.1 op Windows Vista
RPG

Re: Impress alleen installeren

Bericht door RPG »

Hallo

Er is geen goede reden om niet alles te installeren als je hier over een vraag moet stellen. Een volledige installatie geeft voor de meeste mensen een groot probleem op onverwachtte momenten. Die problemen leveren zoveel tijdsverlies op dat daarom een volledige installatie raadzaam is. Microsoft Office en OpenOfice kunnen goed naast elkaar werken. Zorg er voor bij het installeren dat de extensies niet overgenomen worden door OpenOffice. Dus OpenOffice moet niet gekoppeld worden aan de extensies voor Microsoft. De reden is dat je het niet wilt gebruiken.Mocht het gebeuren dan kun je het later wel herstellen.
Frédérique schreef:Kan je mij vertellen waar ik die download vind? Want ik kan enkel het volledige programma vinden (met Writer, Calc...)
Ik denk niet dat die er is.

http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... .aspx?id=6
Hier kun je een Powerpoint viewer downloaden

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Plaats reactie