Niet wetende of dit ook een "Open-office" onderwerp is of een alg. installatie-onderwerp: Bij mijn vorige (die goede oude tijd, toch?) instellingen kon ik met een enkele click een programma openen. Nu ook weer gekeken in Configuratiescherm bij de "Muis", doch kon/kan nergens de instelling voor enkel-click c.q. dubbel-click vinden... 't Zal écht wel weer aan mij liggen, maar zou iemand mij kort en krachtig kunnen en willen helpen om de dubbel-click van mijn "muis" (is eigenlijk geen muis op m'n labtop doch een draaivlakje of zoiets) om te zetten naar enkel-click???
-Albert-
Eureka: Opgelost: Muis(?)-click: Dubbel-click/enkel-click
Eureka: Opgelost: Muis(?)-click: Dubbel-click/enkel-click
Laatst gewijzigd door Albert op za jan 22, 2011 2:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
Re: Muis(?)-click: Dubbel-click en/of enkel-click
Hallo
Ik denk dat dat een windows probleem is en niet van OpenOffice.org. Ik kan helaas niet vertellen waar je dat kunt instellen.
Romke
Ik denk dat dat een windows probleem is en niet van OpenOffice.org. Ik kan helaas niet vertellen waar je dat kunt instellen.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
is inderdaad een windows "probleem". Ik heb hier een engelse versie dus het kan zijn dat ik het verkeerd vertaal maar wat je zoekt zou in de windows verkenner onder extra->map-opties moeten zitten.
Is je probleem opgelost of je vraag beantwoord?
Zet dan [opgelost] in de titel van je draad.
Zet dan [opgelost] in de titel van je draad.
EUREKA... Opgelost middels caracalla... In 't "Twi" zegt men dan": "Medassi paa paa paa"*
-Albert-
* Ghaneze hoofdtaal; schrijf- of spellingswijze wellicht niet correct doch phonetische spelling uitgeschreven.
-Albert-
* Ghaneze hoofdtaal; schrijf- of spellingswijze wellicht niet correct doch phonetische spelling uitgeschreven.
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP