De laatste tijd kreeg ik steeds nieuwe "updates" van German... of zoiets. Uiteindelijk maar gedownload. Was steeds rechts-boven met een groen iets in document-modus.
Nagezocht op de naam 'German' kwam ik het volgende tegen:
GermanHolidays / OpenOffice.Org. 1.1
Germany / WMF-Afdeling
German.Im / LM-bestand
German / Tekstdocument
German / Configuratieinstelling
Sommigen kan ik wel en sommigen niet verwijderen. Kan iemand mij uitleggen of ik deze veilig kan verwijderen indien dat lukt...??? En ook: Wát verwijder ik dan eigenlijk...??? Zo heb ik denkelijk niets aan GermanHolidays van OpenOffice.Org 1.1, of vergis ik mij hierin...???
German-bestanden
German-bestanden
Laatst gewijzigd door Albert op zo dec 04, 2011 6:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
Re: German-bestanden
Ik heb die dingen ook en maak me er niet druk om, ze zijn mogelijk gekoppeld aan de Duitse taalmodule, waarvan net een update is verschenen.
@ Floris
Je zegt "mogelijk"... is wel aannemelijk maar is het ook zéker...??? Kan ik deze wegdoen...??? Ik hou nl. van zo schoon mogelijk...
Je zegt "mogelijk"... is wel aannemelijk maar is het ook zéker...??? Kan ik deze wegdoen...??? Ik hou nl. van zo schoon mogelijk...
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
Je kunt een tijdelijke map maken en ze daarheen verplaatsen. Mocht blijken dat OOo daarna niet meer goed functioneert, dan zet je ze gewoon terug.
Ach, dat is allemaal uit de oude doos hè. En ik maak me allang niet meer druk over de miljoenen (?) bestanden op mijn computer waarvan ik niet weet wat ze daar doen. Het is gewoon een getal geworden. In de dagen van MS DOS was het natuurlijk anders, dan probeerde ik ook te dumpen wat niet absoluut nodig was. Maar dat is nu totaal gekkenwerk.