Hallo,
Ik heb een vraagje.
Ik gebruik de Nederlandstalige versie van OpenOffice 3.1.0, maar in Calc zit een bug die in versie 3.1.1 opgelost zou moeten zijn.
Ik ben al weken bezig om steeds de bug te omzeilen, maar mijn werkbladen worden nu zo complex dat ik wel eens iets vergeet te doen en ik m'n werk kwijt ben.
(Het gaat over de bug dat celreferenties niet meer kloppen na sorteren).
Omdat dit in 3.1.1 opgelost zou zijn wil ik die graag gaan gebruiken, maar kan ik de Engelstalige versie over de Nederlandstalige zetten? Kan ik daarna weer een Nederlandstalige versie gaan gebruiken als die voor de 3.1.1 beschikbaar komt?
alvast bedankt.
Marcel...
[Opgelost] Engelstalig over Nederlandstalig?
[Opgelost] Engelstalig over Nederlandstalig?
Laatst gewijzigd door Visje op vr sep 18, 2009 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
OpenOffice 3.1.0 op Windows XP
Re: Engelstalig over Nederlandstalig?
Hallo
Ik denk dat het zonder problemen gaat.
Je zou misschien later ook kunnen volstaan met alleen het language pakket te installeren.
Ik weet helaas niet de link van de language paketten . De Engelstalige kan ik nog vinden maar niet de Nederlandstalige.
Ik heb, onder openSUSE 10.3 nu OpenOffice.org 3.1 met zowel Engels als Nedelands. Maar ik heb maar een versie van OOo
Indien de fout nog niet is op gelost overweeg een stap terug te doen naar OOo 2.4. of 2.4.3 . Ik heb zelf gemerkt dat die toch foutlozer zijn. Voor de duidelijkheid ik heb ze niet parallel maar dat schijnt ook goed te kunnen.
Misschien dat andere mensen het duidelijker kunnen zeggen gebaseerd op ervaring.
Romke
Ik denk dat het zonder problemen gaat.
Je zou misschien later ook kunnen volstaan met alleen het language pakket te installeren.
Ik weet helaas niet de link van de language paketten . De Engelstalige kan ik nog vinden maar niet de Nederlandstalige.
Ik heb, onder openSUSE 10.3 nu OpenOffice.org 3.1 met zowel Engels als Nedelands. Maar ik heb maar een versie van OOo
Indien de fout nog niet is op gelost overweeg een stap terug te doen naar OOo 2.4. of 2.4.3 . Ik heb zelf gemerkt dat die toch foutlozer zijn. Voor de duidelijkheid ik heb ze niet parallel maar dat schijnt ook goed te kunnen.
Misschien dat andere mensen het duidelijker kunnen zeggen gebaseerd op ervaring.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Hoi Romke,
Bedankt voor je reactie.
Ik wacht nog even af of er iemand is die er ervaring mee heeft wat over kan zeggen.
Ik durf niet de stap terug te maken naar 2.4.x.
Marcel
Bedankt voor je reactie.
Ik wacht nog even af of er iemand is die er ervaring mee heeft wat over kan zeggen.
Ik durf niet de stap terug te maken naar 2.4.x.

Marcel
Ik ben helemaal uit de brand.
Met de nieuwe versie 3.1.1 Nederlands ben ik helemaal geholpen.
Ik weet nog wel niet of mijn "work-around" had gewerkt, maar ik kan nu met een gerust hard mijn sorteermacro's weer aanroepen.
Iedereen bedankt voor het harde werk om de Nederlandse versie zo snel uit te brengen.
Marcel...

Met de nieuwe versie 3.1.1 Nederlands ben ik helemaal geholpen.
Ik weet nog wel niet of mijn "work-around" had gewerkt, maar ik kan nu met een gerust hard mijn sorteermacro's weer aanroepen.
Iedereen bedankt voor het harde werk om de Nederlandse versie zo snel uit te brengen.
Marcel...